کد خبر 1554176
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش مشرق، کانال نگاه دیگر در تلگرام با انتشار عکس و فیلمی نوشت:

حقیقتی که عریان شد!

دیروز ظهر ارتباط با ضیا کحلوت از همکاران روزنامه‌نگار و مدیر دفتر روزنامه فرامنطقه‌ای "العربی الجدید" در نوار غزه قطع شد.

عصر خبر رسید که همراه تعداد زیادی از اعضای خانواده، بستگان و شهروندان دیگر در بیت لاهیا در شمال نوار غزه در حال رفتن به یکی از مدارس سازمان ملل بازداشت و به شکلی غیر انسانی در سرما عریان می‌شوند. از سرنوشت آن‌ها هم خبری نیست.

ندا دختر کوچولوی ضیا معلول است و نظامیان اسرائیلی با خشونت پدرش را از او جدا کرده و رهایش می‌کنند و از دیروز گریان و بی‌قرار است.

اسرائیل هر که را در شمال نوار غزه مانده نیروی حماس می‌داند که کاملا غلط است. خیلی از آن‌ها عضو حماس نیستند و تنها نمی‌خواهند خانه خود را ترک کنند.

ارتش اسرائیل با بازداشت مردم عادی و انتشار تصاویر عریان آن‌ها و وانمود به دستگیری مسلحین به دنبال خلق تصویری از پیروزی نظامی برای جامعه خود و تحقیر فلسطینی‌ها در جنگی روانی است.

ضیا روزنامه‌نگاری توانمند است و می‌توانست از غزه خارج شود، اما ترجیح داد در موطن خود در کنار مادر مسنش بماند. می‌گفت «زندگی در ماندن و مرگ در خروج از غزه است».

 روزنامه‌نگاری که گرفتار داعشی‌های اسرائیل شد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    5 4
    فلسطینیان تا زمانی که گرفتار تفرقه بین گروههاشون هستند ، دشمنان بر آنها تسلط دارن تنها رمز پیروزی نهائی « وحدت کلمه» است
  • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    لعنت به غرب و نماینده‌شون اسرائیل که ادعای دموکراسی داره...لعنت به سکوت مارپیچ...فریاد بزنید حق رو علیه نژادپرستی غربی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس