کد خبر 1553861
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
قلم قرمز گل‌محمدی روی نام مهاجم جنجالی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با هوادار تهران نام مهاجم سوئدی خود را از لیست خارج کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان محمود فکری در تیم هوادار تهران خواهد رفت.

سرخ‌پوشان پایتخت این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برند. آنها در ۶ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هیچ بردی را کسب نکرده‌اند که این آمار در ۱۲ سال اخیر برای این تیم بی‌سابقه بوده است. از همین رو این تیم نیاز مبرمی به پیروزی برای تقابل با هوادار دارد.

حالا از اردوی پرسپولیس خبر رسیده است که یحیی گل‌محمدی در آستانه بازی حساس با هوادار نبیل باهوئی مهاجم جنجالی و سوئدی این تیم را از لیست بازی با هوادار خط زده و این مهاجم در بازی با این تیم غایب خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دوآتشه ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آقا یحیی دست بردارد خودت با خریدهایت چه گلی زدی بر سر تیم فقط یک خرید بدون هماهنگی باتو خریده شده و اینهمه لجبازی نداره بیا همین براهویی ببر توی پست دفاع بازی بده و مطمعن باش خیلی بهتر از اون بازیکن تاجیکی هست خجالت داره اینهمه بازیکن بی‌کیفیت خریدب کسی حرفی نزده حالا همش این بازیکن را تخریب کن
  • دواتشیه ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    توی نظر قبلی نام بازیکن به اشتباه تایپ کردم اصلاح میکنم باهویی
  • ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    باید یک نفر روی نام گل محمدی خط بکشد
  • adrian ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    چه قد فحش ناموسی میدن این هوادارها... شبکه سه داره همه فحش های ناموسی تماشاگرها که به استقلال میدن را پخش میکنه. صدای هوادار را نمی بندنن چرا رو انتن زنده. باورم نمیشه. بعد از دو ماه گفتم اینترنت شبکه سه فوتبال ببینیم، مادرم با خاله م از خجالت پاشدن رفتن اشپزخونه. صد رحمت به شبکه های المانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس