مهلت 2 هفته ای نمایندگان همدان و تبریز به وزیر صمت

نمایندگان همدان و تبریز مهلت ۲ هفته ای به وزیر صمت دادند تا مشکلات مد نظر آنها که محور سوال شان از وزیر بود را بر طرف کند.

به گزارش مشرق، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته جاری برگزار شد. قرار بود عباس علی آبادی وزیر صمت برای پاسخگویی به ۱۱ سوال ۱۰ نماینده در نشست روز دوشنبه این هفته کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر شود.

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یک سوال از این وزیر داشت.

مهلت ۲ هفته ای نمایندگان همدان و تبریز به وزیر صمت

این نماینده در خصوص نتیجه سوال خود از وزیر صمت با اشاره به پاسخ وزیر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: قبل از اینکه سوال بنده در کمیسیون مطرح شود؛ وزیر صمت از بنده مهلت خواستند.

وی افزود: قرار شد از طریق مدیریت استانی آذربایجان شرقی پیگیری‌های لازم انجام شود.

مشروح سوال حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس به شرح زیر است:

_با توجه به سیاست‌های جدید دولت برای مزایده و واگذاری معادن، سوال بنده از وزیر صمت این است که چرا معادن در استان آذربایجان شرقی چند سال، توقف کرده است.

_وزیر صمت برای خروج از این وضعیت چه راهکاری ارایه می‌کند؟

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نتیجه سوال خود از وزیر صمت با اشاره به پاسخ وزیر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: پاسخ سوال بنده ۲ هفته به تعویق افتاد. وزیر در کمیسیون ۲ هفته از ما مهلت خواستند.

وی تاکید کرد: اگر مشکل رفع نشود مجدد سوال را مطرح خواهم کرد.

مهلت ۲ هفته ای نمایندگان همدان و تبریز به وزیر صمت

مشروح سوال حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده همدان و فامنین در مجلس به شرح زیر است:

_در وزارت صمت برای انتصابات و تعلیق مدیران ناتوان و حاشیه دار اقدام جدی انجام نشده است این مدیران قادر نیستند فعالیت‌ها را بر عرصه سرمایه گذاری توسعه، صنعت و تجارت کشور داشته باشند.

_ناتوانی برخی از مدیران وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به بخش تولید و بازار مردم سرایت می‌کند و نارضایتی را در بین مردم ایجاد می‌کند؛ لذا این سوال را از وزیر صمت روز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مطرح کردم که چرا تعلیق مدیران که مورد تایید مراجع قانونی نیستند در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت صورت نگرفته است؟.

منبع: توانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجتبی ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    2 0
    پژو ۲۰۷که داشت با قیمت ۱۸۰و کمتر به دست ملت می‌رسید و کردین ۵۰۰میلیون مگه حقوق من کارگر هم اینقدر افزایش قیمت داشته که تو یکسال بتونم ۳۵۰میلیون پس انداز کنم برا خرید یه خودرو امثال شما دارین به مردم و کشور خیانت میکنید پژو ۲۰۷ثبت نام کردم پارسال یهو از ۱۸۰میلیون رسوندن به ۳۱۸میلیون گفتیم سگ خورد طلا و هرچی داریم میفروشیم وام هم میگیریم پولشو تهیه میکنیم حالا بعد از یکسال انتظار برام دعوتنامه اومده که باید تبدیل بزنی به پژو۲۰۷ سقف شیشه ای ارتقا یافته واز الان دویست میلیون واریز کنی برای تابستان سال بعد حالا قیمت کارخونش امروز چقدره؟. ….۵۰۰میلیون. تاسال بعد حتما باز گرون میکنن به هر حال من واریز نکردم دوباره دعوتنامه اومد تو دعوتنامه قبلی سود مشارکت داشت و تحویل تابستان زده بود چون واریز نکردم و دوباره اومده زده تحویل مهر و آبان بدون سود مشارکت تنبیه کرده امثال من و چرا باید خودروی ثبت نامی خودمون و بهمون نفروشید ؟؟؟؟؟الان میگم چون زور دستتونه و دویست میلیون اضافه میخواد از ما بگیرید تف به شرف همتون
  • محمدبیرامی ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    1 0
    سلام جناب فلاحی اول فساد پارتی بازی رشوه خاری همدان را جم کنید بد هرف از تزگر دادن بزن شهرداری معاونت شهر سازی استانداری دادگستری همدان یک فساد خانه شده تو نمایند ما از چی خبر دادی فقط پور کردن جیب خود هستید قادر جم کردن فساد پارتی بازی نیستید
  • ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    واقعا متاسفم وزیر رو فقط جابجا کردن ، باز صد رحمت به فاطمی امین ..... وزیر جدید هیچ کار خاصی انجام نده....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس