‌

پردیس و پریسا ثابتی، دختران پرویز ثابتی، رئیس اداره سوم ساواک، هر دو با شخصیت‌های صهیونیست ازدواج کرده و در شرکت‌های متا و پروژه سرقت ژنوم ایرانیان فعالیت می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق- سانسور، بازتاب هشتگ‌ها و اخبار ضدایرانی، حذف هشتگ‌های ضدصهیونیستی، یکی از سیاست‌های پلتفرم اینستاگرام وابسته به شرکت متا بوده که در سال‌های اخیر نقش خود را در فضای مجازی ایران به خوبی نشان داده است. شرکت متا برای پیاده‌سازی این سیاست‌ها، قطعا به مشاورینی احتیاج دارد که نسبت به جامعه و فرهنگ ایرانی، تاحدودی شناخت داشته باشد.

حذف پست‌هایی که با نام، تصویر و هشتگ حاج قاسم سلیمانی باشد، محدودیت در پست‌هایی با هشتگ شهید، بازتاب غیرعادی هشتگ‌ها و پست‌های سیاسی ضدایرانی، از جمله این سیاست‌ها است.

یکی از این مشاوران، پریسا ثابتی، دختر پرویز ثابتی، شکنجه‌گرو رئیس سابق ساواک است. او در حال حاضر مدیر سیاستگذاری محصولات متا یعنی فیسبوک و اینستاگرام است.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

پریسا ثابتی با وجو آنکه تلاش کرده در این سال‌ها مخفیانه فعالیت کند، اما مشخص شده که چهارده سال پیش با یک اسرائیلی-آمریکایی ازدواج کرده است. تد زاگات، هسمر پریسا ثابتی، اسرائیلی و یک میلیاردر یهودی تبار است.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

پریسا ثابتی و همسرش در کنار عساف شاریو، سرکنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک/ همایش حامیان اسرائیل در انجمن یهودیان شهر نیویورک/ ۲۰۰۹

پرویز ثابتی، رئیس اداره سوم ساواک که پس از خروج از ایران شبکه منابع خود را به موساد وصل کرده بود تا سال گذشته از او خبری نبود و به طور پنهانی زندگی می‌کرد. ثابتی زمستان سال گذشته در یکی از تجمعات ضدایرانی واشینگتن شرکت کرده و برای اولین بار تصویری از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

پردیس ثابتی، دیگر دختر پرویز ثابتی است. او عض تیمی در دانشگاه هاروارد بود که مدعی شد واکسن ابولا را کشف و تولید کرده است. پردیس ثابتی‌ هم با یک استادیار یهودی و اسرائیلی دانشگاه هاروارد به نام جان رین ازدواج کرده است. رسانه‌های سلطنت‌طلب بابت نقش‌آفرینی پردیس ثابتی در کشف واکسن‌های ابولا و داروهای کرونایی، از او با افتخار یاد می‌کنند؛ این درحالی است که او با تحقیقات بر نمونه‌های ژنتیکی خاص در کشف و تولید واکسن‌هایی اثرگذاری داشته که هنوز درباره میزان اثربخشی آنها در سلامت بیماران دارای ابهام است.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

سال ۹۵ دکتر علی کرمی، استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی، با افشای طرحی در «دانشگاه استنفورد» درباره «طرح ژنوم ایران یا تعیین ردیف کامل ژنوم ایرانیان» تشریح کرد «در ۲ سال گذشته چند دانشمند ایرانی و آمریکایی در دانشگاه استنفورد آمریکا - با حمایت مالی یک بنیاد به‌ظاهر ایرانی - با جمع‌آوری نمونه از اقوام مختلف ایرانی ساکن امریکا، به‌خصوص لس‌آنجلس اقدام به تعیین ردیف کامل ژنوم ایرانیان نموده‌اند.» ایشان با گلایه از غفلت پیگیری مسئولان دولت وقت اظهار کردند «تردیدی نیست این اطلاعات در اختیار دولت امریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و این می‌تواند جهت اقدامات خطرناکی مانند ساخت سلاح های ژنتیکی و عوامل بیوتروریستی خاص ضد ملت ایران استفاده شود.»

یکی از برجسته ترین محققان دانشگاه آکسفورد، پردیس ثابتی، فرزند پریسا ثابتی بود. او دکترای ژنتیک خود را در دانشگاه های MIT، آکسفورد و هاروارد گذرانده بود.

مقصود دکتر علی کرمی از بنیاد به ظاهر ایرانی، بنیاد بهائی «پارسا» در آمریکا بود که ۲۵۰ هزار دلار برای انجام این پروژه تخصیص داده بود. بنیاد پارسا در سال ۲۰۰۵ توسط نوشین هاشمی و با کمک چند ثروتمند ایرانی-آمریکایی تأسیس شد و هدف آن، الگو برداری از موارد مشابه به خود در آمریکا، مثل بیناد راکفلر بود و بخش مهمی از بودجه خود را در جهت تاثیرگذاری بهتر و بیشتر سیاست خارجی ایالات متحده اختصاص داده بود. او رئیس یک بنیاد دیگر به نام hand نیز هست.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

نوشین جعفری، نفر وسط، در کنار نانسی پلوسی در کنفرانس IDEA

در دوران اوباما، هیلاری کلینتون با ارائه طرح IDEP، از کمک فنی سیاسی اقتصادی به توسعه برخی کشورها سخن گفت. گفته شده بود هدف این طرح، کمک به توسعه و اقتصاد دیگر کشورها است، اما هدف اصلی، وابستگی ساختارهای اقتصاد این کشورها به خود بود.

برای پیشبرد این اهداف، بنیادهایی راه‌اندازی شد که یکی از این بنیادها، بنیاد HAND است که همانطور که گفته شد توسط نوشین هاشمی و همسرش مدیریت می‌شود. هدف اصلی این بنیاد هم، بورسیه کردن افرادی بود که به دانشگاه‌های آمریکا رفته و در رشته اقتصاد (نئولیبرالی) تحصیل کرده و سپس به ایران بازگشته و در مراکز مهم، به تصمیم‌سازی و ارائه طرح‌های کلان اقتصادی مشغول شوند.

سابقه دزدی از ژنتیک مردم ایران

اوایل دهه نود تعداددی ازسلبریتی‌های مشهور از جمله گلشیفته فراهانی، از سوی بنیاد «یکی از ما» از مردم تقاضا می‌کنند با کمک چند گوش‌پاک‌کن (سواپ) ارسالی از مکانی نامعلوم، نمونه‌ای از سلول‌های دهانی خود را با هدف «نجات بیماران سرطانی» به بانک ژن جهانی هدیه کنند.

بعدها پس از انتشار این کلیپ مشخص شد که سلول‌های پوششی دهان و نمونه آب دهان جذب شده در سوآپ (گوش‌پاک‌کن) برای درمان بیمار سرطانی هیچ تاثیری ندارد و این ادعا یک دروغ بزرگ بود! این نمونه‌ها بیشتر به سادگی و با صرف هزینه حداقلی، امکان دستیابی محققان خارجی به نقشه ژنتیکی مردم را فراهم می‌کند.

طرحی که بیشتر به عنوان نفوذ شبکه زیتون از آن یاد میشد. شبکه زیتون که بیشتر با عنوان شبکه جاسوسی صهیونیست‌ها یاد می‌شود، در دوران قبل از انقلاب در ایران توسط موساد و با بکار گیری ایرانیان یهودی و بهاییان تحت امر رژیم صهیونیستی، ایجاد شده و با حمایت رژیم پهلوی، در ایران گسترش یافت و ریشه دواند. بسیاری از بهائیان و یهودیان بهایی شده در زمان پهلوی جزو شبکه زیتون در سازمان ساواک بودند.

اسناد متعدد ساواک از مسعود عالیخانی به‌عنوان رئیس شاخه زیتون و مشاور مقامات اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل یاد می‌شود.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

مسعود عالیخانی

علاوه بر این روش‌های دیگری هم در آن زمان برای دریافت بزاق و نمونه ژنتیکی مردم ایران از طریق فضای مجازی به کار گرفته شده بود.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

سال ۲۰۰۱ انستیتو بهداشت ملی آمریکا (NIH) اعلام کرد موفق شده ۹۰ درصد ژنوم انسان (نقشه زیستی) را تعیین توالی کند. در سال ۲۰۰۹ همین مرکز موفق شد با یک تست ۵۰۰۰ دلاری، از روی نمونه سلولی، با شناسایی DNA، خصوصیات اخلاقی، بیماری‌ها، نقایص، خصوصیات و وضعیت سلامتی را مشخص کند.

سرقت ژنتیک مردم ایران سال‌ها بعد در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱، بار دیگر با شکل و شمایل دیگری صوذرت گرفت. سال ۱۴۰۱ کمپینی با عنوان بریدن موی دختران به بهانه عزاداری فوت مهسا امینی به راه‌افتاد که بیشتر بین مسئولان و چهره‌های سیاسی برجسته اروپایی و آمریکایی مورد استقبال و حمایت قرار گرفت. این ماجرا سبب شده بود تا برخی در ایران از این بابت ذوق‌زده شده و تصور کنند که مسئولان و سلبریتی‌های اروپایی از مردم ایران حمایت کرده‌اند! اما پس از اینکه این کمپین به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی همه‌گیر شد، آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی در اقدامی عجیب فراخوان داد تا دختران ایرانی، بریده‌های موی خود را بسته بندی کرده و از طریق کانال‌های ارتباطی، به یک آدرس در خارج از ایران، برای او بفرستند.

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

شکنجه‌گر ساواک چگونه اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 1
    درود بر پرویز خان و دختران تحصیلکرده او
    • ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      جان که گور به کورت بکنند دنبال خان و خانزاده هستی
  • ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    اسمون ریسمون بیخود
  • ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    جالبه 🤔
  • ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    جماعت غرب پرست احمق همیشه سد راه پیشرفت و توسعه ایران بودند، فقط مصرف گرایی و دنباله روی از تمدن حیوانی غرب آرزو شون بوده
  • ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    بر زنده و مرده شون لعنت
  • ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    25 1
    بعیدنیست برای ازبین بردن نسل انسانها پردیس ثابتی درآزمایشگاه امثال کرونارابه وجود آورده باشه این موجودات خبیث وبی وجدان به هر کارضدبشریت مشغولندبه خصوص این که پدرش رییس شکنجه گران بی رحم ساواک بوده
  • ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 1
    فقط یهودی ها به درستی متوجه شدند دین متعلق به همه مردم نیست و فقط یک عده خاص می توانند دین دار باشند و البته سرمایه داری سکولاریسم و فرهنگش به طور کامل همه جا را فتح کرده جنگیدن ما چه فایده ای داره به خصوص با تغییر جهان در این سطح دوستانه باید به فکر مسائل در طولانی مدت باشید مسئله بعدی با اصلاحطلبها به خصوص انصاف نیوز مصاحبه نکنید چیزی نگید و اما در زندانها دارند کاری می کنند مطمئنا بنیادشون برای معنا سازی در ایران با استادان ایرانی هم کار می کنه که شما هم البته با پول و ثروتی که دارید باید بتونید أین کار را بکنید و البته باید بتونید نهایتا مسئله مدرنیته را در این طوری حل کنید که اون کثافت های بیرونی نیاند اینحا همه کاره بشند و این نیازه منطقه هم با اسرائیل ممزوج شده چه ما بخواهیم چه نه نیاز به جهان فکر عمیق کنیم شما در مقابل بخش دیندار جامعه و خود دین که نباید کسانی و ادیان بیرونی در ایران بیان یا سکولار یا مسلمان متعهدین امیدوارم تعهدتون را نگهدارید
  • ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    چه هم وطن های فعالی
  • مونا ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    سانسورچی ، سانسورچی است چه در ساواک ، چه در اینستاگرام
  • شامی بابلی ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    اون خانمی که پیش نوشین جعفری ایستاده خانم نانسی پلوسیست که به اشتباه نوشتید هیلاری کلینتون
  • ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اگر مسعود عالیخانی جاسوس اسرائیل بوده پس چرا بعد از انقلاب مهرداد عالیخانی رو از واجا اخراج نکردید تا قتلهای زنجیره ای دهه 70 رو طرح ریزی و عملیاتی نکنه ؟! پس قبول کنید که خارش از خودتونه نه دشمن خارجی!
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اینها ضد بشر هستند و همه کار میکنند تا سلطه استکبار ادامه یابد . با این پیوند و عملکرد مشخصه کٌنه وجودی و شخصیتی و عملکرد ثابتی زمانی که در ایران بود و بعد حضورش در آمریکا در سایه و بناگاه هویدا شدن او در زمان برنامه و جنگ ترکیبی علیه کشورمان که نشان میدهد او و خانواده اش نیز همراه و همدست صهیونیست ها و دستگاه ها و اندیشکده های ااطلاعاتی امنیتی آمریکا در قضیه با عنوان زن زندگی با بهانه مرگ مهسا یک برنامه از قبل فراهم شده بوده اند و حالا که سر و کله اش پیدا شده برای تبری جوئی و وجهه پهلوی را روتوش کردن ادامه دهد که با نظرات مخالف فراوان از داخل و خارج نشین ها مواجه شد و واقعیت او را بر ملا کردند که او چگونه جرثومه فساد حسابی هست کسی که همین پیوند دختر و شیوه عمل آنان در مراکز و بمنظور خاص . نشان دهنده تعلق خاطر و آموزش و همکاری صمیمانه این ملعون با اشغالگران صهیونیست نماینده رسمی آمریکا در منطقه از زمان تصدی در ایران تا کنون است . ضمنا این گزارش هم برای شناخت بیشتر این جرثومه های فساد بسیار مهم بود .
  • هم وطن. ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    الله اکبر از این همه خباثت اسرائیل و آمریکا و سلبریتیها و خائنین مثلا ایرانی.ما مردم ایران چقدر ساده هستیم.چطور فکر میکنن که اینها دلسوز ایران و ایرانی هستن.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    از یه عوضی کثیفی مثل ثابتی یه اشغالهای مثل این دوتا پس می افته امان از جهل کاش مسئولان روشنگری کنند متاسفانه نسل نوجوان وجوانان ما اگاهی تو این زمینه ندارن
  • ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    2 0
    پرویز ثابتی و دختراش، نسل اندر نسل خونخوار و خائن
  • ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    2 0
    لعنت بر آقازاده های قبل و بعد از انقلاب همشون سر تا پا یه کرباسن
  • مهدی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امان از جهل
  • مهدی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امان از جهل
  • مهدی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امان از جهل
  • مهدی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امان از جهل
  • دختر صدام*** ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آرام جان و گلزارن 😂😂😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس