ورزشگاه آزادی در هاله‌ای از آلودگی سنگین پیش از دیدار پرسپولیس - الدحیل +فیلم و عکس

در فاصله یک روز تا بازی پرسپولیس و الدحیل، ورزشگاه آزادی وضعیت نگران کننده‌ای دارد.

به گزارش مشرق، آلودگی هوای تهران مساله‌ای است که هرسال باعث بحث در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتبال می‌شود.

در فصل جاری فوتبال کشور نیز با رسیدن به این زمان از سال و وارونگی هوا در پایتخت، حرف و حدیث‌های مختلفی پیرامون لغو برخی مسابقات فوتبال به ویژه دربی تهران طی روزهای اخیر مطرح شد.

ورزشگاه آزادی که میزبان مسابقات مختلف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در منطقه‌ای قرار دارد که نسبت به سایر مناطق تهران معمولا هوای پاک تر و بهتری دارد با اینحال شدت آلودگی هوا به قدری زیاد است که این ورزشگاه نیز در هاله‌ای از آلودگی قرار گرفته است.

تصویر زیر به فاصله یک روز مانده به بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمان آسیا به خوبی وضعیت نگران کننده این ورزشگاه را نشان می‌دهد. این آلودگی هوا به قدری است که رویت درب اصلی ورزشگاه آزادی از مقابل ورودی جایگاه ویژه این ورزشگاه بسیار سخت است.

باید دید با توجه به این شرایط آب و هوایی، چه تصمیمی برای آخرین مسابقه پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گرفته می‌شود.

ورزشگاه آزادی در هاله‌ای از آلودگی پیش از دیدار پرسپولیس +فیلم و عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اگر اونی وه شعار داده بود که منونیخوام بیام قوه نجربه تا فساد رو از ریشه بزنم حرفشو عملی کرده بود الان ۳ میلیارد دلار غیب نشده بود و باهاش می شد ۴۰ هزار تا اتوبوس برق با کیفیت خرید و شهرها رو از الودگی‌نجات داد
    • ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      فساد مال سال ۹۸ بوده و اون طرف با کشف فساد وعده و عملی کرده
  • ناشنا س ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    تهران پایتخت کشورماست جمعیتش از وهان چین توکیو وبقیه پایتختهای کشورهای دنیا بیشترنیست چرا شهرداری تهران ومحیط زیست برای آلودگی تهران کاری انجام نمیدن اتوبوسهای دوطبقه خود روهای برقی دوچرخه سوارشدن وبقیه طرحها روبرای پایتخت اجراکنند تا کمتر آلوده بشه مردم تهران به دلیل این آلودگی بیماری سرطان ریه وبقیه بیماریها دچارمیشن فردا که النصر بازی میکنه فقط ورزشگاه آزادی استاندارد هست کجا میخوان بازی کنن حالا که تهران آلودگیش زیاده باید سهرهای جدید دراطراف تهران ساخته نشه تا هجوم مردم به این شهرکمتربشه
  • ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    چه مملکتی ساختید.همه چیزمون داغون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس