به گزارش مشرق، در مدل‌های کلاسیک جنگ، یک ارتش باید زمین را تصرف کرده و آنجا را تثبیت کند، سپس پیشروی را ادامه دهد ولی هفته‌هاست صهیونیست‌ها وارد مناطقی از غزه شده‌اند اما جنگ پارتیزانی مقاومت، اجازه تثبیت را به آنها نداده و مدام شاهد پیشروی و عقب‌نشینی اسرائیلی‌ها هستیم.

در کرانه باختری، نیروهای مقاومت با بمب‌های دست‌ساز، اهدافی را هدف گرفته‌اند؛ حماس در جنوب غزه ۱۱ عملیات موشکی و خمپاره‌ای علیه مواضع صهیونیستی انجام داده و از سوی دیگر، نیروهای حزب‌الله لبنان هم حملات گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی داشته‌اند.

مقاومت در عراق هم بیکار نبوده و عملیات پهپادی علیه پایگاه نظامی آمریکایی‌ها داشته ولی شگفتانه امروز، توسط یمنی‌ها رقم خورده و دو کشتی اسرائیلی با موشک مورد هدف قرار گرفتند؛ در این بین آمریکایی‌ها هم گفته‌اند یکی از ناوهای آنها مورد تهاجم واقع شده هر چند هنوز یمنی‌ها مسئولیت آن را بر عهده نگرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    3 0
    این صهیونیستها الکی شلوغش کردن که ما داریم می جنگیم ، کجا می جنگید با بمباران مناطق مسکونی و کودک کشی؟ یا با دستگیری در کرانه باختری که عوامل و جاسوسهای خودتون همکاری می کنن؟ جرأت جنگیدن در معرکه و تن به تن با رزمندگان مقاومت را ندارید و مثل موش کثیف فرار می کنید
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    امیدوارم اینطور باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس