آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه

ارتش رژیم صهیونیستی پس از حملات شدید هوایی علیه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، حملات زمینی به این شهر را که دومین شهر بزرگ نوار غزه است، آغاز کرد.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از آغاز حمله زمینی ارتش به خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

خان یونس از روز جمعه گذشته هدف حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و در همین ارتباط سخنگوی یونیسف اعلام کرد که جنوب غزه در معرض شدیدترین بمباران قرار دارد و منجر به تلفات سنگین در میان کودکان شده است.

شبکه سعودی العربیه گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از آغاز حملات زمینی در خان یونس، پایگاه‌هایی در شمال این شهر را هدف حمله قرار داده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با پخش اعلامیه‌هایی در مناطقی از خان یونس، این شهر را منطقه جنگی خطرناک اعلام کرده و از ساکنان این منطقه خواسته بود که آنجا را ترک کنند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه از ساکنان شمال غزه خواسته بود که به جنوب نوار غزه عزیمت کنند که پس از آن چندین بار مردم این منطقه به ویژه زخمی‌هایی را که در حال انتقال به مصر بودند، هدف حمله قرار داد.

"سلامه معروف" مدیر دفتر رسانه‌ای دولت حماس در غزه امروز (۱۲ آذر) در پنجاه و هشتمین روز جنگ گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته طی حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی، بیش از ۷۰۰ نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 3
    اگر همان ۵۰ سال پیش دو کشور تشکیل شده بود که ۸۰ درصد خاک فلسطین و ۲۰ درصد خاک اسرائیل بود امروز شاهد این قضایا نبودیم
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    5 7
    سلام بر ساکنان غزه قهرمانان مقاومت در برابر ظلم اشغالگر قدس شریف. همچنان که در خبرها موثق آمده است و می توانید خودتان از مراجع ذی صلاح پیگیر باشید: در طی مدت ۴۸ روز بعد از طوفان الاقصی از طرف ملت های آزاده در تمامی نقاط جهان اقدامات لازم به جهت جمع آوری و ارسال کمک های بشردوستانه برای ملت جنگ‌زده فلسطینیان نوار غزه انجام پذیرفت که طی ۴۸ روز تنها مانع رسیدن بسته بودن گذرگاه به شمال نوار غزه بود. چطور شد؟؟با گشایش ۷ روزه آتش‌بس بشردوستانه نیازمندی های و هزینه زندگی به دست خانواده‌های غزه نرسید. در بهبود شرایط زندگی و مراکز درمانی و بهداشتی و سرپناهی هیچ تغییر صورت نگرفت. با اعلام خبر خبرنگاران و گزارشات کادر درمانی از ساکنان نوار غزه و اعلام گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد فرانچسکا البانی در امور حقوق بشر گفت:(( ساکنان نوار غزه در حال نابودی هستند)) خواستار ادامه فعالیت‌ها آزادگان جهان بواسطه وظیفه انسانی هر شخص با هدف مسئولیت پذیری و پاسخ‌گویی مدیران عالی مقام در سطوح ملی و بین‌المللی در تمام نقاط جهان باشید. به امید آزادی اراده فلسطین و ساکنان غزه در تعیین سرنوشت و اقامه نماز مسجدالاقصی
  • ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    5 10
    باید در کشورهای اسلامی جلوی سفرتخانه های آمریکا و کشورهای غربی تجمعات گسترده و نا محدود بر پا کرد و آنها را محاصر کرد تا زمانی که ماشین جنگی اشغالگران متوقف شود. بهترین راه فشار آوردن به دشمن همین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس