کد خبر 1552054
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
اربیل

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، محل استقرار آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در پایگاه «حریر» محل استقرار اشغالگران آمریکایی در اربیل خبر دادند.

دقایقی بعد گروه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، محل استقرار آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار دادند و مستقیم به هدف اصابت کرد.

از ابتدای حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مقاومت در عراق نیز به همراه حزب‌الله لبنان و مقاومت یمن و سوریه، ده‌ها حمله به پایگاههای آمریکا انجام دادند. در مقابل نیز حمله روز چهارشنبه آمریکا به مقر الحشد الشعبی در منطقه جرف الصخر (النصر) در شمال بابل موجب شهادت هشت نیروی الحشد الشعبی و مجروحیت پنج نیروی دیگر شد.

این حمله واکنش شدید شخصیت‌های عراقی را برانگیخت. در این راستا «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبای عراق روز جمعه ضمن فراخوان همگانی برای اعلان جنگ و اخراج اشغالگران از عراق، تأکید کرد که مقاومت در میدان به وعده‌های خود عمل خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    شرم اوره
  • ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 1
    هرچه حمله می کنید کشتار نمی دهند کاری کنید که دیگر بردن جنازه های س بازارشان هواپیماهایشان جانداشته باشد
  • دهه شصتی سوخته ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    5 0
    جالبه مقاومت موشک میزنه ب کسی وجایی آسیب نمیخوره ولی آمریکایه حمله میکنه چندنفرباهم میکشه
  • ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    الحمدلله ،حمدا کثیرا
  • ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    تا زمانی که ایران جنگ را وارد امریکا و اروپا و کانادا و حتی کشورهای عربی نکند اتفاق خاصی نمی افتد./ انها هم باید ترس از جنگ را درک کنند و با ان زندگی کنند/ بخصوص کشورهایِ عربی حاشیه خلیج فارس/ برای اولین گام نظامیان امریکایی را با تریاک اشنا کنیدو همین طور جوامع ناتو را/ در گام های بعدی جنگ را به هر نحوی از انفجار پالایشگاه های نفت. محموله های سوار کشتی با قدرت انفجار بالا و زاقه های مهمات در داخل خاک امریکا و ناتو و البته در منطقه از نیل تا فرات که در اختیار ناتو و امریکاست ادامه دهید./ این طرح در صورتی موفق است که همان طور که بر اثر این انفجارها قاعدتا ناتو نیروی بیشتری می خواهد به سوریه و عراق بفرستد. چین هم به تایوان حمله کند و روسیه به اوکراین تا این کلاف سر در گم بشود/ حتی از مکزیک و مافیای مسلح مکزیک برای حمله به مرزهای امریکا می توان استفاده کرد/ جنگ را به خانه دشمنان تان ببرید/ پمپ بنزین های فرودگاه ها محل خوبی است
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    مطمن باش اگر خسارتی یا اتفاقی برای آمریکا نمی افتاد، محل نمی‌گذاشتند..
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    هر نظامی آمریکایی در عراق یک متجاوز محسوب میشود و باید کشته یا اسیر شود .به خصوص اگر برای کشتن آنها جایزه و تشویقاتی تعیین شود بسیار مفید خواهد بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس