جهاد اسلامی فلسطین: در پاسخ به جنایات تل آویو تردید نخواهیم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تبریک عملیات قهرمانانه امروز مبارزان فلسطینی در قدس اشغالی علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد عملیات مقاومت و اقدامات جهادی آن دشمن صهیونیست را در هر همه جا هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی در پیام کوتاهی درباره عملیات شهادت طلبانه امروز دو عضو گردان های عزالدین القسام در شهر اشغالی قدس که منجر به هلاکت سه صهیونیست شد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن صهیونیستی و ارتش جنایتکار آن همچنان ادامه خواهد داشت و مقاومت با همه جریانات زیر مجموعه آن، در مقابله با دشمن و پاسخ دادن به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اش تردیدی نخواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد: مقاومت در زمینه مقابله با دشمن، گزینه های متعددی را در اختیار دارد و موانع ایجاد شده توسط دشمن صهیونیستی باعث ایجاد امنیت برای آن نخواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این عملیات شهادت طلبانه دو عضو گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش در شهر اشغالی قدس را پاسخ طبیعی به کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و به شهادت رساندن کودکان در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن دانست.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز صبح اعلام کردند که در عملیات تیراندازی شهادت طلبانه در یک ایستگاه اتوبوس در شهر قدس سه صهیونیست کشته شده‌ و چند نفر دیگر زخمی شدند که دستکم حال پنج نفر از آنها وخیم است. این رسانه ها سپس هویت یکی از کشته ها را اعلام و وی را رئیس دادگاه خاخام های منطقه اشدود در سرزمین های اشغالی اعلام کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که مجریان این عملیات، سه فلسطینی بودند که هر سه به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس