کد خبر 1551200
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی منتسب به حجت الاسلام پناهیان، ویدئویی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

چند تا بچه حزب‌اللّهیِ مذهبی من در تهران به شما نشان بدهم یک ماه است بوی دعا، نسیم یک موعظۀ معنوی به گوشش نخورده؟! بچه مذهبی می‌گوید «اِ! مگر می‌شود من نروم روضه؟!» من به شما نشان بدهم! بچه شیعه‌ای که با پرروییِ تمام! ادعای محبت اهل‌بیت می‌کند، هفته‌ای یک‌بار روضه برنامه ندارد! برنامه ندارد! آقا تو هفته‌ای یک‌بار روضه کجا می‌روی؟! یک‌جایی باید بروی دیگر! خانه‌ات روضه بگیر لااقل! نه ندارد! رو را بروم الهی! اصلاً اهل این حرف‌ها نیست!

حضرت زهرای اطهر! نیاز به حمزۀ سیدالشهدا داشت؟! حمزۀ سیدالشهدا نیاز به عنایت حضرت زهرا داشت! حضرت زهرا مقیّد بود! برنامه داشت! هفته‌ای لااقل یک‌بار بیشتر هم نقل شده! می‌رفت کنار قبر حمزه سیدالشهدا روضه‌خوانی می‌کرد بر می‌گشت، ول نمی‌کرد! خاک تربت حمزۀ سیدالشهدا هم گرفته، حضرت تسبیح درست می‌کند، ذکر می‌خواهد بگوید تربت حمزۀ سیدالشهدا دستش باشد!

تو اینقدر احساس وابستگی به سیدالشهدا نمی‌کنی! آن‌وقت تو می‌خواهی از کی دفاع کنی؟! از چی دفاع کنی؟! از انقلاب مقابل کسانی که مدّعیِ طرفداری سیدالشهدا هستند و ضدّ انقلاب هستند و لعن می‌کنند؟! تو می‌خواهی دفاع کنی؟! تو اصلاً خودت اینکاره هستی؟! بچه مذهبی‌ای که امیرالمؤمنین فرمود هفته‌ای یک‌بار باید وقت بگذارد برای معارف دینی‌اش! اصلاً این‌جوری نیست هفته‌ای یک‌بار معرفت دینی را کسب بکند تذکر بشنود! فکر می‌کند دین دارد! مگر می‌شود یک همچین چیزهایی! این جلساتی که این‌جوری تشکیل می‌دهد جلسات سازمانیِ نیروهای انقلابی است! مگر می‌شود بدون این‌جور مجالست‌ها و مناجات‌ها و بدون این‌جور حرکت‌ها آدم رشد بکند؟! اصلاً این حرف‌ها چیه می‌زنی؟! یک چیزی می‌گویی! فکر می‌کنی من تازه از پشت قلۀ قاف آمدم!

از آقای نجفی(ره) از آیت‌الله العظمی نجفی، می‌گفتند از ایشان مصاحبه کردند شما امام را قبول دارید؟ ایشان می‌گفتند: ارادت ما به امام از خیلی قدیم‌تر از این حرف‌هاست. از آن زمانی که پنجشنبه شب‌ها، یعنی چهارشنبه شب‌ها، شب پنجشنبه ما با طلبه‌ها با هم هیئت داشتیم؛ در آن هیئت از همه محکم‌تر حضرت امام سینه می‌زد.

یک نمونه از این چیزها در زندگی‌اش نیست! ادعا می‌کند حزب‌اللّهیِ همه چی تمام است! این را چی‌کارش کنیم؟! آقا تو هفته‌ای یک‌بار روضه کجا می‌روی؟! بچه مذهبی می‌گوید: مگر می‌شود من نروم روضه؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    45 9
    یا فاطمه زهرا سلام الله علیها
    • alir ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      15 3
      حزب الهی اول انقلاب بسیار خالص و تعداد بیشتری بودند یک پیرو راستین خدا- اگرچه الانم هستند واقعا خالص - اما تعداد انگشت شمارند. حزب الهی جاذبه دارد - اما نور الهی از شما رفته ! شما ادای حزب الهی ها در می اورید!بله برادر بله!
  • ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    15 7
    وقتی مشکلات با راه حل های ساده را حل نمیکنید مثل ازدواج مثل مهریه و.. مثل قطع دست دزد ها دیگه دل دماغ نمیمونه برای بقیه چیزها
    • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      4 20
      عزیزم شما کنار گود نشسته ای و عورد لنگ کردن می‌کنی!!! البته ساده هم می انگاری!! ادعای شما دقیقا همان ادعاهای کسانی هست که زمان ائمه همین حرف ها را می‌زدند و هر موقع خودشان فرصت میکردند بدتر از افرادی بودند که بهشان انتقاد میکردند! ان شاالله با همین دل و دماغ پاسخ پیامبر سلام الله علیه و ائمه را ندهی که همش شانه خالی کردن از وظیفه هست
    • ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      5 7
      هرکس باید از خوش بپرسد: من برای امام حسینی چکار کردم؟ فرصت‌ها به سرعت تلف می‌شود و نباید منتظر دیگران بود...
    • ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      3 8
      شاید یکی از علل همین مشکلاتی که گفتید این است که هیئت کم می رویم.
    • ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      0 8
      بهتره یه نگاهی به اعمالت کنی تا ببینی چرا دل و دماغ هیئت نداری!
  • حامد ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    19 6
    حزب‌اللهی یعنی کار کنی،تلاش کنی،عرق بریزی نون حلال ببری خونه سر سفره زن و بچه،کار کنی ایران آباد کنی
    • ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      4 6
      تضادی با اینکه هیئت بری نداره. اتفاقا هیئت بری آدم بهتر و کاری تری خواهی شد
  • رحیم ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    13 14
    حاجی نمیخواد خودتو اذیت کنی ، ملت مجلس میرن منتهی تو نیستی بلیطشونو پاره کنی حاجی اروم تر برا سلامتیت بده
    • ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      2 5
      شما خبر داری؟ خودت بلیطشونو پاره می کنی؟
  • نامی ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    20 11
    همه تون گند زدید، تو هر پست و مقام و مسئولیتی که بودید و هستید، یا کاربلد نیستید و یا بلدید و به یه سمت دیگه غش میکنید شهامت و صداقت به اعتراف هم که ندارید و استاد مغلطه و سفسطه اید و تقصیر رو به گردن دیگری انداختن، یا زمین کجه و یا پاشنه های کفشهاتون کوتاه و بلنده و تحریم رو آفریدید برای بستن دهن مردم برای یه عمر اهمال و سهل انگاری های جور و واجورتون از اقتصاد که سرمنشا همه بدبختی های جامعه ست تا سنت و خانواده و تربیت و پرورش و الا آخر
  • تهرانی ری ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    11 2
    فقط روضه !!!!
  • پیروزه ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    13 6
    حزب الهی یعنی یقه دزد ه را بگیرید و هر چه دین اسلام گفته بر روی او انجام دهد .حزب الهی دلش به حال مردم بسوزه و مشکلی از مشکلات آنها را حل کند .حزب الهی یعنی به فکر پیشرفت کشور باشد حزب الهی اگر همنوع او کار خلاف انجام می دهدبا آن فردبا بدترین شکل ممکن بر خورد کند آن وقت کشور را می شود طوری دیگر دید.حزب الهی یعنی این و خداوند تبارک تعالی شک نکن او را اینطور بیشتر قبول دارد.
  • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    10 6
    یعنی تمام افرادی که در انقلاب هستن معصوم هستند و همه ی کارهاشون درسته و مابقی در اشتباه هستند؟ ائمه اطهار علیهم الاسلام از خوف خدا و سختی عذاب آخرت اشک میریختند با اینکه معصوم هستند، اونوقت شما با چه جرئتی خودت رو حق مطلق و باقی رو باطل میدونی عزیز؟
  • ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    25 13
    حزب اللهی یعنی شهید عجمیان که جونش رو گذاشت وسط و در نهایت هم خونش در مملکت اسلامی پایمال شد. واسه ما روضه نخون حاجی
  • ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    9 1
    غیرکاربردی
    • مهدی ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      1 4
      عزیزم همه ی موضوعات برای همه آدم ها کاربردی نیست.مثلا علم برای جاهل یا تقویتی مردانه برای بانوان یا حرف حساب برا دیوونه و یا موضوع هیات برای غیر هیاتی
  • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    3 5
    خداوند روزی کنه میزبان ائمه اطهار ( ع ) در منازلمان باشیم
  • محمد ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    14 2
    قربون امام حسین برم... اما زندگی خودمون الان روضه است دیگه... بیکاری بی پولی... شرمنده همه هستیم... شرمنده پدر و مادر... شرمنده نامزد و خانواده نامزد... دوست آشنا... نمی تونیم تو چشم کسی نگاه کنیم... یا حسین خودت کمک مون کن
    • ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      1 3
      روضه این نیست، روضه بی دینی است که شکر خدا نداری. دیندار بمانیم و ان شاء الله خوب زندگی کنیم
    • ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      1 1
      بی دین نباشیم که ان شاءالله نیستی
  • سیاوش ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 0
    ۳۴ سالمه هنوز نتونستم ازدواج کنم
    • ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 1
      خدایت کمک کند
  • ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    10 1
    انگار این بابا حالش خوب
  • سیدمحمدمهدی ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 4
    مرگ بر اسرائیل کودک کش مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان اسلام بالاخص جان برکفان جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم ولایت و امامت ولیعصر امام زمان عج. سلام و درود بر ارواح طیبه ۱۵۰۰۰ شهید غزه که به دست رژیم ددمنش صهیونیستی در طول ۴۸ روز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. اَللّهُمَّ اشْغَلِ الظّالِمينَ بِالظّالِمينَ وَ اجْعَلنا بَيْنَهمْ ، سلام بر فلسطین و فلسطینیان آزاده در فلسطین، همه شروع طوفان الاقصی را به یاد داریم،حالا که بسیاری از آزادگان جهان بالاخص مسلمانان شروع ۷۵ سال اشغال و تجاوز ارتش صهیونیستی بهمراه استعمارگر بریتانیا نبوده ایم فقط در تاریخ خواندیم درسرزمین وحی فلسطین و مسجدالاقصی فرود آمدند و شروع به کشتار و تجاوز با اهداف استعمارگری و اشغالگری داشتند تا امروز فلسطین اشغالی با تمام تغییرات متمدن جهان اعم از پیشرفت معیارهایی انسانی و مدنی همچنان این جمعیت در ادامه لشکرکشی و تجاوز و استعمار و کشتار ساکنین اصلی فلسطینیان می پردازند و نتیجه آن همه ظلم در طول تاریخ ۷۵ ساله تا امروز که ما با هم برای فلسطین و فلسطینیان آزادی می خواهیم. نتیجه جنایات جنگی و جنایات ضد بشری ارتش اشغالگر نژادپرست در طول ۷۵ سال با تشکیل رژیم غیرقانونی اسرائیل که آثار جدید اسرائیلی در غزه را مشاهده نمودیم با ادعایی واهی استراتژی بازگشت به دوره ماقبل تاریخ را در قبال جامعه مدنی فلسطینیان غزه از سوی نتانیاهو و متحدانش پیاده سازی شد. در برابرش طوفان الاقصی شکل گرفته است و رزمندگان اسلام ( اتحاد سریال القدس و کتائب عزالدین قسام ) بنیاد رژیم صهیونیستی کودک کش را به یاری جبهه حق برمی خواهد بچیند و نابود گرداند. فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم یکی از عقل می​لافد یکی طامات می​بافد بیا کاین داوری​ها را به پیش داور اندازیم
  • ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    9 1
    شرک تمام است این سخنان، حضرت فاطمه خدا را رها کند برود سراغ حمزه سیدالشهدا!!!؟ به نظر من تفاوتی بین چنین علما و خاخام های یهودی نیست، هر دو بسیار شبیه به هم هستند، امثال این آقا اسلام را و دین را هر جور که می پسندند تفسیر و تحریف می کنند.
  • محمد ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    بنده سراغ دارم افرادی را که ساعاتی از شبانه روز با گوشی و در خانه ،مداحی و ادعیه گوش میدن و وصل میشن.‌متاسفانه صدا و سیما که برنامه های درست و درمان و منسجمی نداره که.‌ عدم‌حضور ایشان در مراسمات مذهبی عمومی،نافی اعتقاداتشون نیست. به قول یکی،خیلی از کارهای خوب و بد در خفا انجام میشه. نماز جماعت دم غروب اون هم حتما در مسجد و سعی در حضور نماز جمعه. از حضور در مراسمات دیگه اولویتش بیشتره. چون خطر ریا و خود نمایی در اون کمتره.
  • ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    7 0
    باز که به سانسور رو آوردید نخود مغزها !
  • ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    مسئله روزه نیست اونو مداحم نی خونه که در جای خودش باید باشه نه فقط روضه و مداحی ائمه بلکه شهدای انقلاب اسلامی هم باید اضافه بشه رجوع به عالم دینی باید برای گرفتن کمک روحی فلسفی فقیه سیاسی برلساس تفکر انقلابی و ولایی باشد تا هر کس در جای خودش کار درست انجام بده درحالی که همه شبکه اند و مسائل اقتصادی و امنیتی اجتماعی را هم می دانند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس