انصارالله: قصه نجات کشتی تجاری توسط آمریکا ساختگی است

یکی از رهبران ارشد جنبش انصارالله یمن ادعای رسانه‌ها درباره آزادی کشتی توقیف شده در خلیج عدن توسط آمریکا را ساختگی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، محمد البخیتی از رهبران جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار داشت: اظهارات آمریکا درباره نجات یک کشتی تجاری از دست افراد مسلح در خلیج عدن ساختگی است.

البخیتی گفت: مکان کشتی که در قصه ساخته شده آمریکایی‌ها آمده است، مکان مناسبی برای توقیف کشتی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: ما فقط کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهیم و به برخی کشورها درباره عواقب رهگیری موشک‌های نیروهای مسلح یمن هشدار می‌دهیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که خبرگزاری رویترز بامداد امروز به نقل از منابع آگاه مدعی شد کشتی توقیف شده در خلیج عدن توسط یک کشتی جنگی آمریکایی آزاد شده است.

این خبرگزاری به نقل از منابع آگاه نوشت که کشتی جنگی آمریکایی به درخواست کمک از سوی کشتی حامل مواد شیمیایی توقیف شده در خاورمیانه پاسخ داده و اکنون این کشتی در امن است.

یکشنبه شب یک مقام دفاعی آمریکا گفته بود که روز یکشنبه یک کشتی مرتبط با اسرائیل موسوم به «سنترال پارک» توسط افراد مسلح ناشناسی در خلیج عدن توقیف شده است.

سنترال پارک یک نفتکش کوچک ۲۰ هزار تنی، تحت مالکیت و مدیریت شرکت کشتی‌رانی زودیاک «Zodiac Maritime Ltd» است که متعلق به رژیم صهیونیستی بوده و مقر آن در لندن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    این خبر درسته.
  • حسین ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    اول اینکه آمریکایی‌ها واسراییلی ها خیلی مرموز هستن و هر آن دنبال هلی برن برای نجات گروگان ها و یا کشتی هاشون هستن ، ما ماجرای طبس رو یادمون نمیره پس جبهه مقاومت زمانی که کشتی متوقف میکنه باید هر آن منتظر هلی برن دشمن باشن و دوم اینکه جبهه مقاومت نیاز مبرم به پدافند قوی ومدرن داره تا راحت بمباران نشن
  • ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 1
    یعنی امریکا دروغ گفته چه بد نوکرای ارباب کلی بااین دروغ کلاس گذاشتن ازاربابشان تمجید کرد نند که اربابشان دم شیر حالا معلوم شده اربابشان دم موش خخخخخ
  • ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    یعنی امریکا دروغ گفته چه بد نوکرای ارباب کلی بااین دروغ کلاس گذاشتن ازاربابشان تمجید کرد نند که اربابشان دم شیر حالا معلوم شده اربابشان دم موش خخخخخ
  • ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    یمنی ها بایستی با دقت بررسی کنند که کشتی های صهیونیستی را که بازداشت کرده و به ساحل خود می برند، دارای محموله و موادی خطرناک و قابل انفجار نباشد!. ممکن است که این صهیونیست های بی شرف وخونخوار نقشه ی اسب تروا را اجرا کرده و مجدداً همانند انفجاری که در بندر مربوط به لبنان رخ داد را ایجاد کنند!.بایستی یمنی ها نگذارند تا زمان رفع بازداشت کشتی ها ، ملوان و خدمه ی کشتی های بازداشتی از عرشه خارج شوند!.
  • ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    آمریکا واسرائیل جنایتکار همچنان هالیوودی به مسائل سیاسی جهان نگاه میکنن وفقط دروغ پردازی بلدن واقعیت مسائل جهان به نفع خودشان به جهان نشان میدن خدا هر دوی آنها رو لعنت کنه انشاءالله ۱

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس