کد خبر 1550631
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
حبیبی

تبریزی ادامه داد: زنان در عرصه فرهنگی خیلی فعالیت‌های گوناگون دارند و می‌توان گفت این یکی از ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از کتاب «روح مستقل» نوشته ناهید حبیبی امروز ششم آذر ماه در مجموعه فرهنگی هنری سرچشمه برگزار شد.

قاسم تبریزی نویسنده و پژوهشگر تاریخ در مورد این کتاب گفت: در این اثر که پیرامون روح و مرگ صحبت شده از ۲۶ کتاب از کتب علما تحقیقات انجام شده است.

«روح مستقل» رونمایی شد

وی افزود: در این برهه از زمان که جهاد تبیین وجود دارد نویسندگان باید با قلم رسالت خود را انجام دهند و دشمن را اینگونه ناکام کنند. همانطوری که در ۸ سال دفاع مقدس نویسندگان توانستند این کار را با درایت و دلیری انجام دهند.

تبریزی ادامه داد: زنان در عرصه فرهنگی خیلی فعالیت‌های گوناگون دارند و می‌توان گفت این یکی از ارزش‌های اسلامی است.

وی در انتها از سیر و سلوک بین زن و مرد صحبت کرد و گفت: باید زنان و مردان به درجات متعالی از این طریق دست پیدا کنند.

*با قلم رسالتم را انجام می‌دهم

در ادامه جلسه ناهید حبیبی مولف کتاب روح مستقل بیان کرد: بنده در موضوعات اعتقادی از همان زمان کودکی بسیار علاقمند بودم و همچنین در مجلات مختلف شروع به نوشتن کردم و پس از آن تالیف کتاب روح مستقل را آغاز کردم.

وی ادامه داد: مخاطبان کتابم عموم مردم هستند و طوری این کتاب را نوشتم که همه رده‌های سنی بتوانند کتاب را مطالعه کنند و قابل فهم برای همگان باشد.

حبیبی با بیان اینکه کتاب در روح و بدن انسان بسیار تاثیر است تاکید کرد که نویسنده باید در نوشتن بسیار دقت کند چون کتاب می‌تواند بر خود مخاطب و زندگی او بسیار تاثیر بگذارد.

وی در انتهای این جلسه تاکید کرد بانوان باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی فعالیت مستمر داشته باشند تا بتوانند برای آینده کشور مفید باشند.

در انتهای این جلسه از کتاب رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عزرائیل ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    سندروم عباس موزون ، زندگی پس از زندگی.
  • ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    عنوان این کتاب ظاهرا برگرفته از کتاب «روح مجرد» علامه طهرانی(ره) در بیان زندگی و سیره آیت الحق و العرفان مرحوم حضرت آقای سیدهاشم حداد رضوان الله تعالی علیه است. نوشتن از روح نیاز به علوم عقلی، نقلی و شهودی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس