پلیس به دولت: پلاک‌های رُند را فروشی کنید!

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هم‌اکنون ۴.۵ میلیون پلاک رُند داریم، گفت: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که "پلاک‌های رُند" را فروشی کند تا افرادی که می‌خواهند هزینه آن را پرداخت و پلاک رُند دریافت کنند!

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه از نظر پلیس، "پلاک رُند" پلاکی است که همه اعداد آن و یا ۴ یا ۵ رقم آن تکراری باشد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۴.۵ میلیون پلاک رُند وجود دارد که پلیس همه آن‌ها را جمع آوری و توقیف کرده است.

وی با بیان اینکه پلاک‌های رُند به این دلیل توقیف شده‌اند که از خرید و فروش آن‌ها جلوگیری شود، افزود: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امکان فروش پلاک‌های رُند مانند شماره تلفن‌های رُند وجود داشته باشد تا افرادی که تمایل دارند، هزینه آن را پرداخت کنند و صاحب این پلاک‌ها شوند.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قرار است تا پول خرید و فروش پلاک‌های رُند به خزانه دولت واریز شود، تصریح کرد: معاونت حقوقی پلیس، پیشنهاد این طرح را به دولت داده است تا دولت در صورت موافقت، این طرح را در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد تا خرید و فروش این پلاک‌ها قانونی شود.

هادیانفر در واکنش به عکس خبرنگار تسنیم از یک ماشین لاکچری با اعداد تکراری متذکر شد: این پلاک از نظر پلیس رُند محسوب نمی‌شد چرا که ۳ عدد به صورت تکراری در آن وجود دارد؛ پلاکی که فقط دو عدد یا یک عدد تکراری داشته باشد از نظر پلیس رُند است.

مساله‌ای به اسم خرید و فروش پلاک رند نداریم

وی افزود: پلیس می‌تواند جلوی تکرار یک یا دو عدد را بگیرید و بیشتر از آن امکانش نیست چراکه عدد کم می‌آید و شماره‌گذاری خودرو با مشکل روبه‌رو می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان با اشاره به انتشار برخی از عکس‌های خودروهای لاکچری با پلاک‌های رُند در فضای مجازی گفت: این عکس‌ها فتوشاپ هستند چراکه اخیراً عکس یک پورشه را در فضای مجازی منتشر کرده بودند و بعد از بررسی مشخص شد این خودرو دارای پلاک دیگری بوده و این عکس ساختگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابای قلی ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 2
    دولت هم که در به در دنبال پول مفت..چه در افزایش مالیات حقوق بگیران..چه پلاک رند..په سیم کارت رند...
    • قریشی ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      بی انصافی نکن خداوکیلی این پول مفت نیست، وقتی مرفهان بی درد بالای شهر حاضرند به هر بهایی فخر فروشی کنند بگذارید لااقل بهای این پز و افاده رو پرداخت کنند . برای امثال اونها با ثروتهای بادآوردشون چندان اهمیتی نداره که برای یک پلاک رند مثلا 200 میلیون تومن هم پرداخت کنند حداقل بذارید این پول به حساب خزانه واریز بشه و یه جایی هزینه بشه .
  • ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 0
    فقط دنبال تامین مالی از مردم هستید بورس را به قهقرا بردید حالا پلاک
  • ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    راهی دیگر برای کاسبی پلیس
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    خروجی همت شیخ بهایی جنوب .قبلا دوربین طرح بعد از دوربرگردان بود کسانی که میخواستن وارد طرح نشن برن بالای پل از دوربرگردان استفاده میکردن.امسال عمدا دوربین رو اوردن قبل دوربرگردان گذاشتن که بخاطر چندمتر هم مردم پول طرح بدن.کجای اینکار شرافتمندانه هست؟وجدان کسی که این طرح رو داده به چی خودشو راضی کرده؟
  • ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    برادر جای تو در تجارت بین المللی خالی هست که با.راه کارهایت از جیب خارجیها بگیری و بدهی به دولت همینطور پیش بروی پلاک خانه های رند و خیابان های رند و کد ملی رند
  • محمد ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    یعنی از کشور با اون همه منابع خدادادی دیگ چیزی نمونده پلاکها رو جمع کردید ک بفروشید؟ گیرم اینها رو ومدارس اهدائی مردم رو و... فروختید بعدش چی؟ از ما گذروندید خدا ب داد نسلهای بعدی برسه مدعیان حکومت جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس