بهره برداری از ۵ تقاطع در تهران طی هفته‌های آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح ۵ تقاطع در پایتخت طی هفته های آتی خبر داد و اعلام کرد که پروژه ساخت آزادراه شهید شوشتری تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش مشرق، هادی حق بین در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه های تملک دارایی سرمایه ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه پروژه «خانه شهر» یکی از مهمترین طرح ها است که این پروژه نزدیک ترین طرح به مدیریت شهری است اما به دلیل مباحث حقوقی که با پیمانکار داشتیم ناچار به جابجایی شدیم، گفت: اما در طول سه ماه اخیر خرید تجهیزات را انجام دادیم و پیش پرداخت‌ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در مواردی بعضاً مجاب به تغییرات جزئی در طرح می شویم که به ظاهر ممکن است در مقاطعی، توقف‌هایی دیده شود، افزود: به عنوان مثال پروژه تقاطع نواب- تندگویان که البته به صورت هفتگی بررسی می شود و ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه در چهار فاز به بهره برداری می رسد و اولین فاز تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد و گره ترافیکی آن بخش را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به محض اینکه معارضین در طرح ها رفع می شود، حدود یک ماه جمع آوری آثار به جای مانده از معارضین زمان می برد و بعد از آن هم پروژه ادامه می یابد، اظهار کرد: باید اعلام کنم که در مجموع در حوزه فنی و عمرانی، تمام طرح های ما فعال است و حتی در هفته های آینده پنج تقاطع تهران به بهره برداری خواهد رسید و همچنین پروژه آزادراه شهید شوشتری تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید اما بخش هایی نیز باید رفع معارض شود و به محض رفع معارض، کار پیش خواهد رفت.

معاون شهردار تهران با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در پایتخت تاکید کرد: تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر تهران توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس