.

یک روزنامه آمریکایی نوشت، ادامه حضور نیروهای این کشور در عراق و سوریه بدون داشتن مأموریت نظامی مشخص، باعث امن‌تر شدن آمریکا نخواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عربی، روزنامه «امریکن کنسرواتیو» در این باره نوشت: ادامه حضور نیروهای آمریکا در عراق و سوریه باعث به خطر افتادن فاجعه بار جان آنها و همچنین تبدیل آن به یک جنگ بزرگ خواهد شد.

تحلیل روزنامه آمریکایی مذکور پس از آن مطرح می شود که به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه علیه رژیم اشغالگر قدس، مواضع نیروهای آمریکا در عراق و سوریه بارها توسط مقاومت عراق مورد حمله واقع شد.

پنجشنبه گذشته مقاومت اسلامی عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار دادند که بصورت مستقیم به هدف اصابت کرد.

سه شنبه گذشته نیز شبکه العهد عراق از هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب این کشور خبر داد و اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب این کشور را با پهپاد هدف قرار داده است.

روز یکشنبه گذشته نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه حریر در استان اربیل واقع در شمال این کشور را با پهپاد هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 0
    باعث امن ترشدن منطقه میشه
  • ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    2 0
    چرا دولتمردان عراقی اخراج آمریکائی ها را آنقدر به تأخیر می اندازن؟
  • عزیز ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    یادمون باشه آب عرب باایرانی توی یک جوب نرفته ونخواهدرفت اما باعرض تاسف بزرگان ملت ما عرب هستن اینو خب میدونیم
  • ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    لعنت به هرچی اشغالگر غربی بخصوص یانکی و ساکسون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس