به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه نوشت:

از هنرپیشه‌های اروپایی تا سلبریتی‌های وطنی

در فضای سیاسی اجتماعی در سراسر جهان وقایع و حوادث بسیاری افتاق می‌افتد که فقط برخی از آنها در سطح جهانی برجسته می‌شوند و به گمان آید که این پدیده‌ها به معنای واقعی کلمه دارای وزن بیشتری برای پرداختن نسبت به سایر اخبار هستند و یکی از شاخص‌هایی که اخبار را برای ما مهم و قابل پیگیری می‌کند پرداختن چهره‌های مشهور و مورد علاقه به آن اخبار است.

اما ‌نوع و چگونگی پرداخت هنرپیشه‌ها و افراد مشهور در غرب نسبت به وقایع و مسایل روز جامعه خود نسبت به سلبریتی‌های ما تفاوت عمده‌ای دارد؛ سلبریتی‌های اروپایی که بر بستر تولیدات هنری و صرف هزینه‌های کلان نظام حاکم بر آن کشورها به شهرت رسیدند خبرهای تلخ جغرافیای خویش را به روی خود نیاوردند اما به عنوان سربازان فرهنگی کشورهای خویش در مواجهه همراه و هدفمند با نظام سرمایه‌داری علیه ایران اسلامی با تمام توان به برجسته کردن اغتشاشات اخیر با طرفداری از زنان وارد میدان شدند.

در کشور ما متأسفانه چهره‌های سلبریتی که بسیاری از آنها صلاحیت کافی از لحاظ اخلاقی، منش، کردار و رفتار اجتماعی را ندارند به واسطه جادوی فضای مجازی یا تریون رسانه ملی تبدیل به الگوی کودکان و نوجوانان و جوانان ما شده‌اند.

الگوهایی که به طور اتفاقی یا شاید هماهنگ، درست هم‌راستا با اهداف دشمن در زمینه ترویج ضدارزش‌هایی چون اشاعه بی‌حجابی، سگ‌پروری، قبح‌شکنی و هنجارشکنی‌های متضاد با عرف و ارزش‌های جامعه و سایر زمینه‌ها، مشغول آسیب رساندن به فرهنگ و آینده فرزندان این کشور هستند.


به عنوان مثال افرادی که هنگام حضور در یک محفل یا حتی جشنواره‌ای مثل جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهند که حتی توانایی انتخاب یک لباس موجه و درست برای خود را ندارند چطور می‌خواهند الگوی نوجوان ما یا مرجع مردم در انتخابات باشند؟
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    10 4
    این لجاره هارو صادر کنین به اسرائیل. برن پیش پدرشون نتانیاهو و دیگه برنگردن.
  • رضا ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    10 2
    الکی که بهشون نمیگن دوزاری
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    5 23
    یه رفراندم بزارین ببینی چیزی که میگید راسته یا دروغه
  • ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    8 4
    برای محکومیت جنایت های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین باید انسان باشی وجدان داشته باشی نه مثل بعضی سلبریتی دوزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس