کد خبر 1549946
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
«سیدجلال» غایب بزرگ آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به ریاض

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به عربستان و نبرد حساس برابر النصر، با غیبت مربی این تیم برگزار شد.

به گزارش مشرق، آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان برای تقابل با النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد.

این تمرین با حضور اصحاب رسانه و تماشاگران پرسپولیس برگزار شد تا به نوعی بدرقه شاگردان یحیی گل‌محمدی برای تقابل حساس با النصر باشد. پیش از شروع تمرینات پرسپولیس بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم در جلسه آنالیز تیم النصر شرکت کردند و به بررسی مسائل فنی و تاکتیکی پرداختند.

شاگردان گل‌محمدی بعد از گرم کردن به گروه‌های چند نفره تقسیم شدند و حضور هواداران در این جلسه تمرینی شور و حال قابل توجهی به سرخ‌پوشان پایتخت داده بود تا جایی که سرمربی این تیم نیز پا به توپ و با شاگردانش هم‌بازی شد.

مسئله مورد توجه، غیبت سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس در آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از عزیمت به عربستان بود. حسینی که پیش از شروع تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت به دلیل کسالتی و بیماری که داشت مجبور شد پیش از سفر و برای استراحت، تمرینات را ترک کند و بزرگ‌ترین غایب سرخ‌پوشان در این جلسه تمرینی بود. البته کاپیتان سابق پرسپولیس برای جدال این تیم مقابل النصر، سرخپوشان پایتخت را همراهی خواهد کرد.

پرسپولیس دوشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسل پارک به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس