کد خبر 1549617
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
جزئیات مذاکره آنچلوتی با برزیل

باوجود شایعات مطرح شده در اسپانیا، برزیل همچنان مصمم است از آنچلوتی استفاده کند.

به گزارش مشرق، گزارش ها حاکی از این است که فدراسیون فوتبال برزیل هنوز مطمئن است که کارلو آنچلوتی در نهایت سرمربی بعدی این کشور خواهد شد.

آنچلوتی همیشه تاکید داشت که قرارداد ۳ ساله خود را در برنابئو به پایان برساند، قراردادی که در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. آنچلوتی برخلاف علاقه‌اش برای هدایت تیم‌ملی برزیل، هرگز در صحنه بین‌المللی موفق نبوده است.

با این حال برزیل در شرایطی است که به خاطر نتایج ضعیف در مورد استفاده از مربی جدید به قطعیت رسیده است. این تیم با سرمربی موقت نتوانسته در ۴ بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پیروز شود که آخرین شکست آنها در خانه مقابل رقیب سرسخت یعنی آرژانتین اوایل این هفته رقم خورد.

با تمام این شرایط فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال یک سرمربی تمام وقت است که با وجود شایعات مطرح شده در اسپانیا خللی در برنامه آنها ایجاد نشده است.

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از این است که آنچلوتی ممکن است وسوسه شود تا قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند. بر اساس گزارش گل برزیل هیچ نگرانی در خصوص آنچلوتی ندارد چرا که او تا می یا ژوئن سال آینده مربی رئال خواهد ماند.

اخیراً ادعا شده که کهکشانی‌ها به دنبال جایگزین‌های آنچلوتی هستند و روبرتو دزربی سرمربی برایتون در فهرست نهایی آنها قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس