کد خبر 1549030
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
تماس مدیران رئال‌مادرید با جانشین آنچلوتی

مدیران باشگاه رئال مادرید با مربی ایتالیایی برای هدایت تیم خود تماس گرفتند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از تماس با سرمربی ۴۴ ساله برایتون، روبرتو دزربی را به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی هدف قرار خواهد داد.

طبق گزارش اسپورت، روبرتو دزربی مورد توجه رئال مادرید است. کهکشانی‌ها پس از کارلو آنچلوتی که احتمالا سرمربی بعدی برزیل خواهد شد، برای ادامه کار برنامه‌ریزی می‌کنند به همین دلیل با مدیر ۴۴ ساله برایتون تماس گرفته‌اند.

روبرتو دزربی در چند سال اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین مدیران جوان جهان معرفی کرده است. این مربی ایتالیایی در سری آ توجه هواداران و کارشناسان را به خود جلب کرد. او سال گذشته به لیگ برتر رفت و جانشین گراهام پاتر در برایتون شد. دزربی زمان کمی را صرف کرد تا ایده‌های خود را به اجرا درآورد. آنها فصل گذشته در جدول رده‌بندی ششم شدند و برای اولین بار جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کردند.

با توجه عملکرد این مربی، باشگاه‌های دیگر از جمله منچستریونایتد هم به دنبال او هستند اما دزربی همچنان هدف رئال برای جانشینی آنچلوتی است.

رئال مادرید همچنین گزینه‌های دیگری از جمله ژابی آلونسو را در رادار خود دارند اما گزارش اسپورت نشان می‌دهد که سرمربی برایتون هدف اصلی آنهاست. با توجه به اینکه رئال مادرید در حال حاضر با این مربی ۴۴ ساله تماس گرفته، ممکن است حرکتی در آستانه فصل ۲۰۲۴/۲۵ صورت بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس