کد خبر 1549476
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
درویش با پرسپولیس به عربستان می‌رود

مدیرعامل پرسپولیس، سرخپوشان در سفر به عربستان همراهی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ٢١:٣٠ دقیقه در ورزشگاه مرسل پارک به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

النصری‌ها با چهار پیروزی و کسب ١٢ امتیاز صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد و در مقابل سرخ‌پوشان با ٧ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای صعود به دور بعدی نیاز مبرمی به نتیجه گیری در این بازی دارد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از همین رو قرار است فردا عازم ریاض شوند و پیش از بازی با النصر در کشور عربستان اردو بزنند.

نکته جالب توجه در خصوص سفر سرخ‌پوشان حضور رضا درویش مدیرعامل این تیم در این سفر به همراه کاروان تیم پرسپولیس است. درویش پیش از این در سفر قطر و تاجیکستان تیم راه همراهی نکرد اما در بازی با النصر با توجه به حواشی رخ داده در هفته‌های اخیر مدیرعامل پرسپولیس در نظر دارد برای حفظ اتحاد در این سفر تیم را همراهی کند و همراه سرخ‌پوشان راهی عربستان می‌شود.

گفتنی است با هماهنگی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز پیش از تمرینات پرسپولیس با حضور برخی از اسطوره‌های این باشگاه جشن کوچکی به مناسب سالروز تاسیس باشگاه پرسپولیس برگزار شد تا سرخ‌پوشان با انگیزه بیشتری خود را آماده بازی سرنوشت‌ساز با النصر کنند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    چمدانهایش را بازرسی کنند ،حتما چند قالی ابریشم همراه میبره هدیه کنه به رونالدو ، رونالدو هم میاندازه کف حمامش ، خاک تو سرت درویش ،
  • رضا ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    فرش می خواد ببره تنها میره یا با مترجم مخصوصش میره
  • .... ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    حالا فک میکنه اونهم کادو میدن میخواد بده کادو بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس