کد خبر 1549322
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش مشرق، جعفرعلیان‌نژادی در یادداشتی کوتاه با عنوان جبهه مقاومت فنی‌کار در کانال خود در ایتا نوشت:

استفاده از استعاره «ضربه فنی» توسط مقام معظم رهبری در توصیف شکست رژیم اشغالگر از جبهه مقاومت، حائز چند نکته است که بیانش خالی از لطف نیست.

کسی توانایی ضربه فنی کردن رقیب را پیدا می‌کند که به بالاترین حد قدرت تکنیکی رسیده باشد.

کاملاً به نقاط ضعف بدن حریف آگاه بوده و از آنها برای وارد آوردن ضربه استفاده می‌کند.

با سرعت و تکنیک مناسب از غافلگیری حریف استفاده کرده و ضربه را وارد می‌آورد.

ضربه فنی شدن برای رقیب شکست‌خورده بسیار سنگین و تحقیرآمیز است.

رقیب شکست خورده اگر دارای اخلاق جوانمردانه نباشد، عصبانی شده و به برنده آسیب می‌زند.

شکست‌خورده بی‌اخلاق ممکن است در برابر شادی و خوشحالی هوادارن برنده، به آنها فحاشی کند.

شکست‌خورده چون در میدان مبارزه نمی‌تواند انتقام بگیرد، بیرون میدان «هل‌من‌مبارز» می‌طلبد.

جبهه مقاومت پیروز است، چون فنی‌کار شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    15 0
    یعنی 15000نفرشهید برای شما پیروزیه
  • متین ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    10 0
    همه اینها. و گفتی اما نگفتی حماس در این عملیات چی داده و چی گرفته ؟! همه اش که نمیشه از امتیازات یه طرف حرف زد ! کل خسارت اسرائیل از این قراره ! دو سه هزار کشته و سیصد اسیر و ده بیست میلیارد دلار هم خسارت وارده به ساختمون ها و تجهیزاتش ؛ همین ! که در روزهای اول کدخدا پنجاه میلیارد دلار به اسرائیل پرداخت ! صنیونیست ها نود درصد ثروت دنیا رو در اختیار دارند ! تنها چیزی که جبرانش براشون محاله شکست آبروئی و اعتباری شون بود اما خسارت های مادی اصلاً براشون اهمیتی نداره چون فوری توسط پ سوختگان دنیا جبران میشه ! اما مردم غزه و خود حماس چی دادند و چی گرفتند ؟! تا الآن که نصف ساختمون های غزه با خاک یکسان و بیست هزار نفر هم از مردم بیگناه کشته شدند ، تا الآن ! اما مابقی خسارت ها امیدوارم روزی یه صاحب قلم آزاده همه این خسارت ها رو لیست کنه تا ببینیم اینهمه سر و صدائی که در داخل بپا شد و مقامات یک در میان به همدیگه تبریک میگفتند ارزش شو داشت یا نه ؟! عزت زیاد !
    • ایرانی ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام . هر چند شهادت کودکان و زنان غزه غیر قابل جبران میباشد اما ارزش بدست آمده در این نبرد نابرابر نیز قابل توجه بوده که به عنوان یک فرد عادی نه یک تحلیلگر سیاسی اشاره میکنم. 1- مردم تحت ستم برای به دست آوردن آزادی از یوغ اشغالگر میبایست به توانمندی جوانان و قدرت گرفتن از دین اتکا کرده همانطور که توجه به قومیت و عربیت هیچ دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته است.2 - افشا شدن شعارهای پوچ حقوق بشری برای جهانیان در حالیکه در قبال کشتار مردم بی پناه در بیمارستانها که حقوق بشر مورد ادعای سازمان ملل هیچ واکنش مثبتی به همراه نداشت. 3- آنانیکه در قبال هلوکاست در حال باجگیری از جهان هستند چهره واقعی خود را نشان داده و ثابت کردند هلوکاست واقعی وضع فجیع مردم فلسطین میباشد.4- کشور های مدعی حقوق بشر ثابت کردند همه انسانها از هر رنگ، نژاد و دینی از حقوق اجتماعی برابر برخوردار نیستند.5- در کشتار مردم بی گناه غزه شعار توخالی کشورهای مرتجع عربی که دم از حمایت از عربیت می زنند هیچ جائی در سیاست های رسمی آنان ندارد. 6- نمایش انفعال حاکمان مرتجع عربی در قبال کشتار اعراب فلسطینی توسط صهیونیست ها از ترس از دست دادن حکومت موروثی نیازمند تجدید نظر مردم این کشورها در اداره کشورشان می باشد.7- ترس از قدرت نظامی و امنیتی پوشالی صهیونیستها بیش از پیش برملا شده و حاکی از ضعف های عمده در قدرت مورد ادعای صهیونیست هاست.-8- قدرت نمائی و بلوغ محور مقاومت و تاثیرگذاری و سهم خواهی آنان در نظم نوین مورد ادعای آمریکا خود نمائی کرده و ضربه آخر یمن در توقیف کشتی صهیونیستها مرحله جدیدی از این نمایش اقتدار بوده است- 9- افشا شدن تیلیغات پوچ اقتدار نظامی اسرائیل در پشت گنبد آهنین که با ابتکارات محور مقاومت به آبکشی پوشالی تبدیل گردید 10- افشا شدن قساوت صهیونسیت ها در پیش چشم تمام جهانیان 11- نشان دادن اوج شجاعت مردم و خواست مقاومت فلسطین برای به دست آوردن آزادی با حداقل امکانات در برابر پیشرفته ترین سلاح های نظامی روز دنیا. 12- نمایش نفاق برخی حکام از جمله رئیس جمهور ترکیه و حکام عرب -13- معرفی دین اسلام به عنوان موتور محرک کسب استقلال و مقاومت در پیش چشم جهانیان و سرعت گرفتن گرایش به دین اسلام -14- قدرت نمائی و بسیج افکار عمومی جهان درحق طلبی حتی در اروپا و آمریکا و انتظار برای ظهور منجی عدالتگر و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس