حماس : چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین در بیانیه حماس آمده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس در نهایت افتخار و مباهات و با تسلیم به قضا و قدر الهی، شهادت چهار نفر از ترکیه و لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در روز سه شنبه ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ در جریان انجام وظیفه همبستگی، کمک و حمایت از ملت فلسطین در غزه را که در معرض نسل‌کشی و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارند، به ملت مجاهد فلسطین، امت اسلامی و عربی و ملت‌های لبنان و ترکیه تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

حماس نام های این شهدا را «احمد عوض» و « خالد میناوی » از لبنان و « بلال اوزتورک » و « یعقوب اردال» از ترکیه اعلام کرد و افزود:‌ ما شهادت این قهرمانان که عشق و محبت خود به مسجد الاقصی، قدس و فلسطین را به نمایش گذاشته و به یاری برادران خود در نوار غزه شتافتند و با جانفشانی خود وحدت و یکدلی امت اسلامی و عربی را به تصویر کشیدند، تسلیت گفته و تاکید می‌کنیم که جنایت نازیستی دشمن صهیونیستی علیه آنان هرگز امت ما و آزادگان جهان را از ادامه حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تا بیرون راندن اشغالگران جنایتکار از سرزمین و مقدسات فلسطین و در راس آن مسجد مبارک الاقصی قبله نخست مسلمانان و معراجگاه پیامبر اکرم (ص) بازنخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است که «الله اکبر»، پیروزی برای معراجگاه پیامبر (ص)، اسرا، ملت فلسطین و امت است. این راه جهاد است، یا به پیروزی و یا به شهادت ختم می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    ازشنیدن شرکت برادران ترک درعملیات گروه های مقاوم لبنان متعجب شدم چون تا باحال مجاهدان ترک نداشتیم یا ما نشنیده بودیم این مردان شجاع درعمل نشان دادن که ملیت‌های مختلف در راه آرمانهای اسلامی ازجان مضایقه ندارن روحشان شاد
  • ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    اسراییل فک کرده به همین سادگی میزنه می‌کشه وتمام، وقتش که برسه خسارات و باج های چند برابر ترکیه ازش میگیره، سوئد دو ساله پشت در ناتو منتظر پیوستن به ناتوست،چرا؟؟؟؟چون هنوز امتیازات و باج های مورد نظر ترکیه اخذ نشده خخخخخخخمرگ بر اسراییل و حامیانش و مرگ بر امریکا
  • امیر ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    تسلیت
  • فرزاد کایا ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    تنها راه نجات فلسطین وحدت ملت های مسلمان است تا نظام های خودکامه حاکم را وادار به مبارزه با صهیونیسم کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس