خبر خوش معاون وزیر صمت برای صنعتگران و تولیدکنندگان

معاون وزیر صمت گفت:ظرف هفته آینده در حوزه منابع ارزی و ریالی و تحویل آن به تولید و صنعت اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی برادران امشب در آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی به واسطه صنعتی بودن، جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به رشد و پیشرفت صنعت کشور کمک کند.

وی تصریح کرد:برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نقش به سزایی در رشد کمی و کیفی صنعت دارد که باید بهره لازم را از این نمایشگاه‌ها برد و تلاش شود این نمایشگاه‌ها را ارتقای کیفیت نسبت به سال‌های قبل برگزار کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توجه به تولید داخل و عمق بخشیدن به تولید را محور اولویت‌های وزارت صمت اعلام کرد و ادامه داد: پیشبرد اهداف صنعتی و امیدبخشی به تولید داخلی و توجه به عمق تولید از مسائل اساسی در وزارت صمت است که تلاش می‌شود سهم بازار تولیدات داخلی در کشور و کشورهای همسایه نیز افزایش یابد.

وی از محاسبه مواد اولیه مورد نیاز ۲۲ صنعت در کشور با هدف بهبود تولید داخل خبر داد و گفت: با توجه به عمق تولید می‌توان از مشکلات موجود در مسیر تولید کاست.

معاون وزیر صمت با اشاره به مشکلات پیش آمده اخیر گفت: ظرف هفته آینده در حوزه منابع ارزی و ریالی و تحویل آن به تولید و صنعت گشایش‌های خوبی رقم می‌خورد.

عصر امروز شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی با هدف نمایش جدیدترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گشایش یافت.

این نمایشگاه در فضای به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۱۰ هزار مترمربع فضای بسته و ۵ هزار مترمربع فضای باز با حضور واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی استان مرکزی و استان‌های مختلف کشور گشایش یافت.

بیش از ۱۵۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ و انجمن‌ صنعتی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، بسته بندی، فلزی، کانی غیرفلزی، ماشین‌سازی، خدمات ایمنی، برق، شیمیایی و پلاستیک، شرکت‌های مشاور و بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و تولیدکنندگان انرژی پاک، صنایع ریلی و ... به نمایش در امده است.

این نمایشگاه از امروز تا سوم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس