کد خبر 1548809
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق، کانال ایتای محلل با انتشار عکسی نوشت:

اگر به روند حملات مقاومت به آمریکا توجه کنیم، اکثر بار این حملات بر دوش مقاومت عراق بوده است اما در پاسخ، ارتش آمریکا مواضع غالبا سوخته مقاومت در شرق سوریه را هدف گرفته و از زدن اهداف در داخل خاک عراق اجتناب کرد که دلیل آن، پیشگیری از ورود گسترده کل مقاومت عراق به درگیری با نظامیان آمریکایی در سراسر خاک عراق و به شیوه‌های مختلف و حفظ فضای تعامل با دولت السودانی است.

در عوض تاکتیک آمریکا، فشار دیپلماتیک به دولت السودانی برای توقف حملات و استفاده از ابزارهای تهدیدی مانند تحریم فروش نفت و بازار دلار عراق است.

مقاومت نیز این راهبرد را در پیش گرفت که در ازای هر تشدید آمریکایی، حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی در زمین عراق و سوریه را کمی و کیفی افزایش دهد.

با توجه به هدف قرار دادن خودرویی در بغداد و همچنین تقدیم اولین شهید مقاومت عراق در راه آزادی قدس، ساعاتی پیش یک هدف در پایگاه هوایی عین‌الاسد توسط موشک بالستیک مقاومت عراقی به دقت هدف قرار گرفت و منهدم شد. روند حملات تشدید خواهد شد.

روند حملات به آمریکا بر دوش مقاومت عراق است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    3 3
    مقاومت‌ عراق بايد خودش به پدافند هوایی مجهز کند آمريکا در کشورشون بهشون حمله‌ میکند
  • ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    4 3
    آمریکا از منطقه گم شو برو بیرون
  • ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    4 3
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 3
    انگلیس آمریکا هیچ وقت نمیزارن خاورمیانه بدون جنگ باشه چون برای غارتشون مشکل میشه اگر جنگ نباش تا زمانی که با زور بیرون کنند میلیون ها آدم به کام مرگ بردن در عراق سوریه افغانستان یمن فلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس