مددسراهای سیار شهرداری

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز به کار مددسراهای سیار فصلی همزمان با برودت هوا و شروع روزها و شب‌های سرد پاییزی خبرداد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ مددسرا با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر به افراد بی سرپناه و آسیب دیده خدمات ارائه می دهند و با توجه به خدمات رسانی به سایر افراد در راه مانده، آسیب دیده و در معرض آسیب، ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز به عنوان مددسراهای سیار فصلی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در مرحله نخست این طرح ۵ مددسرای سیار در معابر شهر تهران آغاز به کار کرده اند. همچنین در زمان بارش باران گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی طرح حامی شهر به شکل ویژه اقدام به رصد مناطق ۲۲ گانه پایتخت خواهد کرد.

آغاز فعالیت مددسراهای سیار فصلی در پایتخت/ غذای گرم، بخاری و پتو برای مددجویان در شب‌های سرد

احمدی صدر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مددسراهای سیار فصلی در میادین، معابر مرکزی شهر و نقاط پرتردد شهر تهران مستقر می شوند و طبق نیاز سنجی به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: مددسراهای سیار، اتوبوس های مجهز به پتو، بخاری، یک وعده غذای گرم و مددکاران اجتماعی هستند. این واحدها برای در راه ماندگان یا مددجویانی که به دلیل بعد مسافت یا تشخیص شخصی ضمن عدم مراجعه به گرمخانه های ثابت، صرفا می خواهند یک شب سرد را در جایی گرم سپری کنند، در نظر گرفته شده اند.

آغاز فعالیت مددسراهای سیار فصلی در پایتخت/ غذای گرم، بخاری و پتو برای مددجویان در شب‌های سرد

گفتنی است؛ این مددسراهای سیار، خارج از سرویس ناوگان فعال اتوبوس های خطوط شهری هستند که فقط به صورت ثابت در شب های سرد سال از قابلیت و امکانات شان برای ایجاد یک سرپناه اضطراری و موقت استفاده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس