بیمارستان‌های شمال غزه از مدار خدمت خارج شدند

سخنگوی وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه بیمارستان‌های شمال نوار غزه از مدار خدمت خارج شده‌اند، اعلام کرد: اشغالگران بیمارستان الشفاء را بمباران و بخش‌هایی از آن را ویران کردند.

به گزارش مشرق، «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» گفت: بیمارستان‌های شمال غزه کاملاً از مدار خدمت خارج شده‌اند.

القدره افزود: ضریب اشغال بیمارستان‌های غزه به ۱۹۰ درصد می‌رسد. رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء را بمباران کرد و بخش‌هایی از آن را ویران کرد.

این مقام فلسطینی ادامه داد: حدود ۱۲۰ نفر از بیمارستان اندونزی به بیمارستان ناصر منتقل شدند؛ رژیم صهیونیستی امروز تنها بیمارستان دیالیز غزه را به محاصره در آورده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در بخش دیگری از گفت‌وگو، خواستار عبور امن آمبولانس‌ها برای انتقال صدها مجروح و ورود هیأت‌ها و نیازهای پزشکی شد.

وی در پایان تصریح کرد: حملات اشغالگران علیه بیمارستان اندونزی تشدید می‌شود و شواهد را برای اثبات ادعاهای خود جعل می‌کند؛ آن‌ها افراد داخل بیمارستان اندونزی را در دایره مرگ قرار داده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس