قالیباف: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بین مجلس و دولت قطعی شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل این موضوع که حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان برسد بین مجلس شورای اسلامی و دولت قطعی شده است و اختلاف نظر درباره مدت اجرای این کار است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( سه شنبه،۳۰آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بندی مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: این موضوع بین دولت و مجلس شورای اسلامی و شخص بنده و سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است که حقوق بازنشستگان ۹۰ درصد حقوق شاغلان باشد.

وی اضافه کرد: خواهش دوستان در دولت این بود که این کار در طول پنج سال اجرایی شود و اولویت در سال اول بیشتر برای افراد ضعیف‌تر باشد؛ من در جلسه کمیسیون تلفیق هم صحبت کردم اما به هرحال دوستان در تلفیق تصویب کردند که این موضوع در طول سه سال اجرایی شود؛ در اینجا اختلاف نظر وجود دارد.

قالیباف با اشاره به صحبتهای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه که گفت این بند از لایحه دوباره به کمیسیون تلفیق ارجاع شود، اظهار کرد: با توجه به این‌که این بند قبلا به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است مجدد ارجاع نخواهد شد ان شاءالله موضوع در تدوین آیین‌نامه توسط دولت اصلاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مجید ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    انشالله که به سرنوشت واردات خودرو گرفتار نشود آقایان خود نمی‌فهمند ملت را نفهم فرض میکنند و به نظام آسیب می‌رسانند
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    قالیباف بازی درنیار که ۹۰ درصد شاغلین -ما خبر داریم که شاغلین همین الان دریافتی هایشان چند برابر ۹۰ درصد شاغلین است به جامعه لیبرال دموکراسی اسلامی خوش آمدید .یه کاری کنید قلب مردم را اسرائیل پر نکند که جبهه دلها خالی شد برای شماها خیلی سخت خواهد شد. جبهه دلها را خالی نکنید .واقعیتها را ببینید
  • علی ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    شما بازنشسته را چی فرض کردین ا؟! اختلاف بازنشسته با شاغل ۴۰درصده شما ۲ درصد اضافه کردین !!در ثانی الان حقوق بازنشسته قبل از ۱۴۰۲ با بازنشسته بعد ۱۴۰۲ اختلاف ۴۰ درصدی دارد اینو چطوری میخواین حل کنین. خدا ازتون نگذر ه ظالما
  • ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    3 0
    انشاء نتیجه درانتخابات معلوم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس