کد خبر 1548304
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
خط و نشان سرمربی ازبکستان برای قلعه‌نویی: ایران باید از ما بترسد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان معتقد است بازیکنانش از کیفیت بالایی بهره می‌برند و ملی‌پوشان کشورمان باید از ازبک‌ها بترسند.

به گزارش مشرق، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل ایران اظهار داشت: ما و همه بازیکنان آماده این مسابقه هستیم. همه دیدارها اهمیت دارند و فردا هم بازی مهمی داریم. احترام زیادی برای ایران قائل هستم و این تیم یکی از بهترین‌های آسیاست. تیم‌ها کار بسیار دشواری برای بازی با ایران دارند.

وی دیدار با ایران را یک چالش برای خودش و شاگردانش دانست و گفت: برای این بازی نباید به بازیکنانم انگیزه بدهم و آنها هر کاری انجام می‌دهند تا در این مسابقه پیروز شوند. ایران تیم بسیار خوبی است، اما هر مسابقه با نتیجه صفر - صفر آغاز می‌شود. ما اعتمادبه‌نفس لازم را داریم. گل‌های زیادی در دیدارهای قبلی به ثمر رساندیم و من فردا دوست دارم ببینم چه شرایطی داریم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در مورد دیدار با ایران روی چمن مصنوعی ورزشگاه بنیادکار تاشکند بیان کرد: شاید مشکلات کمی با این مسئله داشته باشیم، اما «اوکی» هستیم. بازی روی زمین چمن طبیعی و مصنوعی تفاوت زیادی دارد. من قبلاً در زمین چمن مصنوعی شکست خوردم و تجربه بدی از این چمن دارم! با این حال فردا روی زمین خوبی بازی می‌کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

مانیکونه: تیم ایران دفاعی نیست

کاتانتس درباره تفاوت بازی با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، نسبت به دیدار خرداد ماه دو تیم در تورنمنت دوستانه کافا خاطر نشان کرد: آن یک مسابقه دوستانه بود و جدی نبود. باید ببینیم فردا چه خواهیم کرد. دیدارهای انتخابی جام جهانی کاملاً متفاوت است و فشار متفاوتی به بازیکنان وارد می‌شود. بازیکنان تیم ایران سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند و عمدتاً با سیستم یکسانی بازی می‌کنند. آنها می‌توانند شما را مجازات کنند و فردا باید بی‌نقص بازی کنیم.

وی با تمجید از خط حمله تیم ملی کشورمان تصریح کرد: آنها بسیار خطرناک هستند و معمولاً با دو مهاجم بازی می‌کنند که نام‌شان را بهتر از من می‌دانید. وضعیت تیم ایران را بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم این تیم وینگرهای بسیار خوبی دارد. آنها نیز تیم ازبکستان را آنالیز کرده‌اند و باید کمی از ما بترسند، چون کیفیت خوبی داریم. فردا بازی دیگری پیش رو داریم و باید ببینیم کدام تیم شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان با بیان اینکه بازی با ایران باید یک چالش برای ازبک‌ها باشد، اظهار داشت: اگر در این مسابقه شکست بخوریم، اتفاقی نمی‌افتد و بازی‌های دیگری پیش رو داریم. همچنین خوب است که ایران را ببریم، اما ببریم هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و بعد از یکی دو روز، زندگی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    برو بچه و ....زیادی هم نخور!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس