کد خبر 1548259
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش مشرق، علی سبحانی، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

تضاد بین صهیونیست‌ها

درون جامعه صهیونیست فشار برای آزادی اسرا اولین بحرانی است که دامنگیر کابینه جنگی شد. تقاضا و فشار بسیار افزایش یافت و می‌گویند: به اندازه تعداد اسرا سربازانمان را در میدان رزم به کشتن دادید.

گانتر وزیر جنگ کابینه جنگی اسرائیل در گفتگو با خانواده اسرا مدعی شد من می‌خواهم اسرا آزاد شوند. ولی این تجمعات مانع انجام کار می‌شود.

خانواده‌ها از اینکه هر وعده‌ای که مقامات دولتی داده ؛ نتیجه نداد؛ بشدت بی‌اعتماد شده اند. خبر کشته شدن برخی از اسرا براثر بمباران‌های شدید باعث شده تا برای جان باقی اسرا نگران شده و روی کابینه جنگی فشار بیشتری بیاورند.

جناح تندرو صهیونیست که به عنوان بازوی حمایتی نتانیاهو شناخته می‌شود؛ بدون پرده پوشی می‌گویند: اسرا هم باید فدای طرح پاکسازی و نابودی تونلها و حماس گشته و ما انها را جزء کشته شدگان قلمداد می‌کنیم.

افراد وابسته به جناح‌های تندرو که به داشتن افکار آخرالزمانی مشهوربوده در هر تجمعی ظاهر شده و کسانی که برای ازادی اسرا شعار داده؛را وطن فروش و خائن مینامند.

حزب لیکود هیچ علاقه‌ای به معامله و ارسال کمک به غزه را ندارد و معتقد است فقط باید از راه زور و قدرت نظامی کل غزه را به آتش کشید.

جان اسرا ذره‌ای برای آنها اهمیت نداشته و لیدرشان وزیر امنیت داخلی است که درجلسه دیشب کابینه جنگی با سایر وزرا تنش لفظی ایجاد نمود. این آدم بقدری لج باز است که در جلسات کابینه با دیگر اعضاء جنگ لفظی داشته و آنها را خائن می‌نامد.

وجود دو دستگی داخل صهیونیست حرف پنهانی نبوده و علنا در رسانه‌ها به یکدیگر حمله می‌کنند.

افشاگری حمله هلی‌کوپتر ارتش اسرائیل به جشن رعیم در ۷ اکتبر و کشته شدن بیش از ۳۰۰ صهیونیست توسط رقبای نتانیاهو صورت گرفت. هر زمان کابینه جنگی قصد دست‌اوردسازی دارد؛رقبایش فورا دست بکار شده و می‌گویند: دروغ گفته و هیچ توفیقی در میدان جنگ بدست نیامد. فرماندهان و بدنه ارتش هم دچار تضاد و دوستگی شدید هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 3
    نه
    • ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      3 1
      مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس