حمله حزب‌الله به ۲ پایگاه رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) در ادامه حمایت از مقاومت فلسطین در غزه، امروز (یکشنبه) مواضع صهیونیست‌ها در پایگاه یفتاخ و موقعیت المالکیه و همچنین موقعیت نظامی العباد را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنانی، حزب الله اعلام کرد: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) در ادامه حمایت از مقاومت ملت فلسطین در غزه، پایگاه یفتاح و همچنین موقعیت المالکیه نظامیان اشغالگر صهیونیست را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت جانی مستقیم به صهیونیست ها شد.

در بیانیه حزب الله لبنان تأکید شده است: نیروهای مقاومت اسلامی همچنین موقعیت العباد را با موشک های هدایت شونده هدف قرار داده و به صورت مستقیم به تجهیزات فنی صهیونیست ها در آن شلیک کردند.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک مرکز سری جدید واقع در پایگاه نظامی «جل العلام» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده که رژیم صهیونیستی در این حمله متحمل تلفات شده است.

حزب الله همچنین پایگاه‌های «حدب البستان» و «الجرداح» واقع در شمال غرب سرزمین های اشغالی را امروز با موشک هدف قرار داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی (در ۱۵ مهرماه) و حمله همه جانبه یک روز پس از آن رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاه های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد.

در اثر این اقدام ها، تاکنون دهها پایگاه رژیم صهیونیستی در حدفاصل شمال اسرائیل با جنوب لبنان نابود شد و دهها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفت و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست نیز به هلاکت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
     درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس