بهنام محمودی

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال به حواشی اخیر این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی درخصوص عدم برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال اظهار داشت: من بعید می‌دانستم این مجمع برگزار شود چون در صورت برگزاری هم وجه قانونی نداشت. طبق اساسنامه قانونی کشور که به تایید مجلس شورای اسلامی هم رسیده است مجمع باید با موافقت وزارت ورزش برگزار شود و رئیس مجمع سرپرست جدید فدراسیون را انتخاب کند.

وی افزود: قرار نیست هر فدراسیونی برای منافع خود یک اساسنامه جدا بنویسد و بر اساس آن عمل کند. از طرفی فدراسیون جهانی هم همواره اعلام کرده است به قوانین داخلی کشورها احترام می‌گذارد. اینکه اعضای مجمع و یا هیات رئیسه بخواهند سرپرست انتخاب کنند کاری غیر قانونی است چون عملا کار هیات رئیسه و اعضای مجمع چیز دیگری است.

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال تاکید کرد: مجمع اگر هم برگزار میشد ما هم باید حضور پیدا می‌کردیم که به هر صورت لغو شد. علاوه بر این تاکید می‌کنم تحت هیچ شرایطی فدراسیون والیبال از سوی فدراسیون جهانی تعلیق نخواهد شد.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: قانون روشن است و هرکسی که قانون را دور بزند باید پاسخگو باشد. من به صورت کلی صحبت می‌کنم و اشاره به شخص یا مجموعه خاصی ندارم اما همیشه مخالف بی قانونی بوده ام.

منبع: خبرگزاری برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس