کد خبر 1547792
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
بهترین فوتبالیست تاریخ از دید استیون جرارد+عکس

اسطوره باشگاه لیورپول به معرفی بهترین فوتبالیست تاریخ پرداخت.

به گزارش مشرق، استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول این روزها در لیگ برتر عربستان هدایت الاتفاق را برعهده دارد. فوتبالیست سابق تیم ملی انگلیس در جدیدترین مصاحبه اش به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

اسطوره پرتغالی زمستان گذشته راهی لیگ برتر عربستان شد و به تیم النصر ریاض ملحق شد. جرارد هم تابستان گذشته برای مربیگری وارد این کشور شد.

بهترین فوتبالیست تاریخ از دید جرارد +عکس

جرارد درباره اعجوبه فوتبال جهان گفت: کریستیانو رونالدو یک خرید بزرگ برای لیگ عربستان بود. او از فوتبالیست هایی است که همیشه تاثیرگذار است. وقتی به لیگ عربستان آمد به خاطر او چندین بازیکن سرشناس حاضر به انتقال به لیگ این کشور شدند.

وی افزود: رونالدو بهترین فوتبالیست تاریخ است. من بازی های رونالدو را در لیگ عربستان تماشا می کنم. حضور او باعث شده تا محبوبیت لیگ فوتبال عربستان بالا برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    یه چی گفته برای خودش
  • رستم ایرانی ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مارادونا اسطوره ای هیچ وقت و هیچ فوتبالیستی مثل او نخواهد آمد نه پله و نه رونالدو و نه مسی به گرد پای ماردونا هم نمی رسند ماردونا یه تنه خودش یک تیم بود ولی مسی سگصهیونیست به مدد مافیای سیاسی فوتبال او را بالا بردند دم رونالدو هم گرم پرچمش بالاست ولی به ماردونا نمی رسه پله هم زمانی بازی می کرد که تیم ها رشد زیادی نداشتند هر چند تکنیکی در حد رونالدوی ارژینال بیشتر نداشت
    • ... ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 0
      رونالدو 38 سالشه داره رکورد شکنی میکنه پنج توپ طلا رو هم با لیاقتش گرفته بنظرم بهترین فوتبالیسته مارادونا تا چند سالگی بازی کرد چند توپ طلا گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس