کد خبر 1547361
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
چرا منوتو کاسه گدایی در دست گرفته است؟+فیلم

مجری شبکه منوتو که قرار است از اول ژانویه سال آینده میلادی تعطیل شود از ایرانیان خارج از کشور خواست تا پول کافه روزانه خود را به این شبکه اختصاص دهند.

به گزارش مشرق، پخش شبکه تلویزیونی من و تو که سعی داشت با استفاده از برنامه‌های سرگرمی محور ذیل تغییر سبک زندگی ایرانیان اهداف بانیان خود را محقق کند، به علت مشکلات مالی از اول ژانویه سال جدید میلادی(۲۰۲۴) متوقف خواهد شد؛ این موضوعی است که دست اندرکاران این شبکه تلویزیونی با انتشار بیانه‌ای آنرا اعلام کرده‌اند.

این درحالی است که بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه‌ای مطرح می‌کنند مشکل اصلی این شبکه تلویزیونی عدم تحقق اهدافی بوده که به سبب آن راه اندازی شده است و از همین روست که دیگر تامین کنندگان مالی آن نسبت به صرف هزینه برای این شبکه امتناع می‌ورزند.

با انتشار این بیانیه مجریان شبکه من و تو با گریه و زاری از مردم درخواست کردند که برای زنده نگه داشتن آن پول کافه روزانه خود را به این شبکه اختصاص دهند. موضوعی که صورت خوشی برای یک رسانه آنهم رسانه حرفه‌ای ندارد. نکته اساسی اینجاست که این شبکه اگر قرار بود به طور حرفه‌ای کار کند باید با تبلیغات بازرگانی بخشی از هزینه‌های خود را تامین می کرد.

یکی از مجریان شبکه من و تو درخواست می‌کند که ایرانیانی که در خارج از کشور قرار دارند پول کافه روزانه خود را که ۳ دلار می شود برای عدم تعطیلی این تلویزیون اختصاص دهند.

موضوعی که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس نیز مطرح شده و وی پیشنهاد داده ایرانیان خارج از کشور که حدود ۸ میلیون نفر می شوند روزانه ۵ دلار به این شبکه تلویزیونی کمک کنند.

چرا منوتو کاسه گدایی در دست گرفته است؟+فیلم


این موضوع مشابه صحبت‌های «روناک یونسی» بازیگر خارج نشین است که چندی پیش از ایرانیان خارج از کشور درخواست کرد که پول کافه روزانه خود معادل دو دلار را به یک موسسه فمنیستی برای اهداف سیاسی اختصاص دهند که بازخوردهای منفی داشت. او در این ویدئوی تبلیغاتی بیان می کند: «مگر مبارزه فقط تجمع در خارج و شعار دادن و پلاکارد گرفتن است؟ برای مبارزه بیایید ۲ دلار هم که شده به ما کمک کنید.»


حال و روز دیگر افرادی که خارج از کشور حضور دارند و اهداف و سیاست‌های براندازانه در سر داشتند نیز بهتر از این نیست. برخی از بازیگرانی همچون «مهناز افشار»، «برزو ارجمند»، «حمید فرخ نژاد» که یک تئاتر سیاسی را روی صحنه می بردند نیز به علت عدم استقبال و فروختن تنها ۴۰ بلیت مجبور شدند که کار خود را متوقف کنند.

چرا منوتو کاسه گدایی در دست گرفته است؟+فیلم


این درحالی است که «سروش صحت» در سالن اورگرین کوکیتلام برنامه «کتاب باز» که از شبکه نسیم پخش می‌کند را اجرا کرد که با استقبال مناسبی از سوی ایرانیان ساکن کانادا روبرو شد و صندلی های این سالن مملو از علاقه‌مندان به این برنامه بود.

چرا منوتو کاسه گدایی در دست گرفته است؟+فیلم

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 0
    دیگه کسی برای دروغ هاشون تره هم خورد نمیکنه.به گدایی افتادن
  • ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    روناک خانم خودت همون کارعملی را ادامه دهی خیلی بهتره!!!!!!!!!!!!
  • صادیه خوزستان ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    پول مخارج اینهارراهم مابایدبدیم ولاایناخوبن امریکاراتشویق،به تحریم مامردم بدبخت بیجاره وزجرکشیده داخل کشورمی کنندبعد جالبه پول اراجیف که تو شبکه شون میگند راهم ازما طلب می کنند... ولا رو که رونیست زیر وروهه
  • غفار ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    بس معلوم شد شبكه من وتو جايكاه مردمي ندارد وكرنه مردم از اونا حمايت مالي ميكردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس