کد خبر 1547348
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
حمایت سرمربی تیم ملی کاراته از مردم مظلوم فلسطین

سرمربی تیم ملی کاراته از چهره های سرشناس ورزش ایران خواست تا برای محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل در گردهمایی امروز (شنبه ۲۷ آبان ماه) حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، در مورد مراسم تجمع جامعه ورزش کشور یرای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از ۷۴ سال
ظلم،خشونت ،ترور، تخریب،غصب سرزمین فلسطین اِشغالی ،کشتار دسته جمعی و انواع و اقسام جنایت را علیه بشریت داشته است.

وی در ادامه افزود: این رژیم کودک کش سال ها است که دومیلیون نفرانسان بی گناه را در باریکه غزه محاصره کرده و محروم سازی آنها از کمترین امکانات حیاتی ونقض همه قوانین را داشته است، آنها آخرین کارهایی که باقی مانده بود را نیز انجام دادند و به بیمارستان ها حمله کردند و در واقع با کودک کشی دست به نسل کشی زدند.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: این اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده است؛ متاسفانه دل همه ما را به درد آورده است و حالا وقت آن است که همه ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم. باید تمام چهره های تاثیر گذار، آزادی خواهان جهان ، سازمان های بین المللی و حقوق بشر به وسط میدان بیایند و این جنایت بزرگ رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی
را دوباره محکوم کنند تا انشالله این رژیم منحوس وغاصب صهیونیستی نابود شود.

هروی در پایان گفت: در هر صورت امروز (شنبه ۲۷ آبان ماه) همه چهره های سرشناس و ورزشکاران باید در این همایش شرکت کنند تا صدای بلند مان را به گوش جهانیان برسانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس