آتش‌بازی یوزهای نوجوان مقابل نیوکالدونیا/ صعود بچه شیرها از گروه مرگ

تیم نوجوانان ایران در آخرین بازی در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال مقابل نیو کالدونیا به برتری پر گل پنج بر صفر دست پیدا کرد تا به عنوان تیم سوم راهی حذفی این رقابت‌ها شود.

به گزارش مشرق، تیم نوجوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال رودرروی نیو کالدونیا قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه را «ایوو نیگل مندز چاوز» اهل کشور بولیوی با کمک‌های «کارلوس آلبرتو» و «روگر اورلانا آپازا» بر عهده داشتند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در این رقابت‌ها یک نتیجه شگفت انگیز و ناباورانه مقابل برزیل داشتند و با یک کامبک ‌‏معجزه‌آسا در نیمه دوم مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بر داشتند.

ملی‌پوشان ایران در بازی دوم یک بازی نزدیک با گل دقیقه ۹۰ شکت خوردند تا بازنده‌ای سربلند لقب بگیرند.

شاگردان حسین عبدی که با یک تساوی مقابل نیو کالدونیا صعودشان را به مرحله حدفی حتمی می‌کردند از همان دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند تا با با برتری پُر گل شانس صعود به‌عنوان صدرنشین یا تیم دوم را هم به دست بیاورند.

دقیقه ۱۷: ارسال زیبای ماهان صادقی امیرمحمد رزاقی‌نیا با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا اولین ایران شکل بگیرد.

دقیقه ۲۵: تیم ملی به کمک داور ویدوئی صاحب ضربه پنالتی شد، اسماعیل قلی‌زاده پشت توپ ایستاد و با وجود اینکه دروازه‌بان نیو کاندونیا را فریب داده بود توپ به تیرک خورد تا گل به ثمر نرسد.

دقیقه ۳۴:ارسال نیما اندرز از سمت راست با ضربه سر ابوالفضل موردی همراه شد که توپ پس از برخورد به وادیرا هانیه مقابل پای رزاقی‌نیا افتاد تا این بازیکن دومین گل خودش و ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶:فرار یعقوب براجعه و پاس این بازیکن به ضا غندی‌پور رسید تا او با ضربه سر زیبا سویمن گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۶+۹۰ : ارسال توپ از جناح چپ در شلوغی محوطه جریمه نیوکالدونیا به امیرحسین عسگری رسید تا او با شوتی محکم برای بار چهارم توپ را به تور دروازه نیو کالدونیا برساند.

دقیقه ۸+۹۰: فرار سریع کسری طاهری از بین مدافعان میانی کالدونیا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شوت زمینی این بازیکن تبدیل به گل پنجم ایران شود.

ملی‌پوشان ایران با پیروزی پر گل مقابل نیوکالدونیا به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شدند تا به مصاف اسپانیا بروند.

در دیگر دیدار این گروه تیم نوجوانان برزیل در یک بازی حساس به مصاف انگلیس رفت.

این بازی با برتری ۲ بر یک زردپوشان سرزمین قهوه به پایان رسید.

با این نتیجه تیم انگلیس به عنوان تیم اول، برزیل تیم دوم و ایران تیم سوم جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی زیر ۱۷ سال را به دست آوردند.

ترکیب نوجوانان ایران:
آرشا شکوری ،حسام نفری ،عرفان درویش‌عالی ، نیما اندرز(رضا غندی‌پور) ، علیرضا همایی‌فرد(ابوالفضل ذلیخایی) ، ابوالفضل زمانی ، امیرمحمد رزاق‌نیا ، یعقوب براجعه ، ماهان صادقی ، ابوالفضل موردی(محمد عسگری) ، اسماعیل قلی‌زاده(کسری طاهری)

آتش‌بازی یوزهای نوجوان مقابل نیوکالدونیا/ صعود بچه شیرها از گروه مرگ

ترکیب کالدونیا:

نیکولاس کوتران ، وادیرا هانیه ،گِرِگوری دیکو| اینینه هونا ، بایرون گوهوپه(رونالد گانیانه)، جایثرم اوپا ، آنتونی لِوی(دیوید کاما) ،جین‌ایوس سایکو ، باپتیسته کوتران ، نوما پامانی، سیپانه کائزه

آتش‌بازی یوزهای نوجوان مقابل نیوکالدونیا/ صعود بچه شیرها از گروه مرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 1
    مبارکه ولی یه خبر خوب دیگه اینکه پشه هایی که من تو این چند روز توی خونم کشتم شدند 148 تا
  • محمود ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    امروز نه تنها خوب نبودند که افتضاح بودند.زدن ۵گل به تیمی که ۱۹ گل خورده هنرنبود، هنرآن بودکه بابازی نزدیک ونه پاسکاریهای دیوانه کننده پشت هیجده خودی. یازده گل می زدند، یادرمقابل انگلیس ۷۵ دقیقه نمی تپیدنددرهجده خودی بلکه بازی رابه کناره هابرده وروی ضدحملات هم وقت میگرفتند.هم انگلیس راواداربه عقب نشینی میکردند، خداوکیل امروزشماره ۷ و۱۸چه خاصیتی داشتند؟ حالا می خواهنداسپانیارابزنندتا صعودکنند؟ مااگرمربی باتفکرهجومی داشتیم انگلیس راهم می شدبرد.
  • ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ماشاالله موفقیت بچه های تیم ملی مون روز افزون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس