تیم فوتبال نوجوانان ایران درصورت صعود با چه تیمی دیدار خواهد کرد؟

در صورت صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، گزینه های متفاوتی پیش روی ایران در این مرحله خواهد بود که کارش را سخت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نوجوانان ایران، آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی را باید در روز ۲۶ آبان از ساعت ۱۵:۳۰ با نوجوانان «نیوکالدونیا» برگزار کنند و در بازی همزمان هم نوجوانان برزیل و انگلیس دیدار خواهند کرد. نتیجه این دو دیدار تعیین کننده جایگاه تیم‌ها در پایان دور گروهی خواهد بود.

وضعیت گروه مرگ مسابقات به گونه‌ای است که تیم ایران شانس صعود به عنوان تیم اول، تیم دوم و یا تیم سوم را دارد. دو تیم اول به طور مستقیم صعود خواهند کرد و از بین تیم‌های سوم در گروه‌های شش گانه هم چهار تیم برتر که امتیاز بیشتری کسب کرده باشند راهی دور حذفی خواهند شد.

در صورت تساوی امتیازات دو تیم هم مطابق قوانین فیفا، تفاضل گل بهتر و سپس گل زده بیشتر تیم صعود کننده را تعیین خواهد کرد.

در حال حاضر انگلیس با ۶ امتیاز صدرنشین است، برزیل و ایران ۳ امتیازی هستند و برزیل به دلیل تفاضل گل بهتر دوم است و نیوکالدونیا هم در انتهای جدول قرار دارد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران درصورت صعود با چه تیمی دیدار خواهد کرد؟

صعود به عنوان تیم اول

تیم نوجوانان ایران در یک صورت به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و آن برد پرگل با اختلاف بیش از ۱۰ گل مقابل «نیوکالدونیا» و شکست انگلیس مقابل برزیل است. در این صورت کار به گل‌شماری خواهد رسید و شاگردان حسین عبدی این شانس را دارند که به عنوان تیم اول صعود کنند.

در صورتی که نوجوانان ایران بتوانند به عنوان صدرنشین به یک هشتم پایانی راه پیدا کنند باید به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های A یا B یا F بروند که احتمالاً از بین تیم‌های اندونزی، ازبکستان و یا مکزیک خواهد بود.

صعود به عنوان تیم دوم

در صورتی که تیم نوجوانان ایران بتواند به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود باید در مسابقه خود در دور یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه A مواجه شود که به نظر می‌رسد مالی در این گروه دوم شود.

صعود به عنوان تیم سوم

در صورت پیش آمدن شرایطی که تیم زیر ۱۷ سال ایران به عنوان یکی از چهار تیم برتر تیم‌های سوم به مرحله حذفی صعود کند باید به مصاف تیم اول گروه A یا گروه B برود که احتمالاً یکی از تیم‌های اسپانیا و اکوادور خواهد بود.

تیم فوتبال نوجوانان ایران درصورت صعود با چه تیمی دیدار خواهد کرد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مالی خوب نیست خطرناکه اکوادور مناسب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس