سردار تنگسیری: برای دفاع از کشور آمادگی کامل داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای دفاع از کشور خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار تنگسیری امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه سراسر کشور در شیراز گفت: نیروی دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی آماده اند.

وی، ورزش و آمادگی جسمانی را لازمه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران دانست و افزود: ورزش را نباید فراموش کرد چراکه سربازان جوان، سرمایه های کشورمان هستند و باید در آمادگی کامل جسمانی باشند.

سردار تنگ سیری گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان، مستحکم و سرزنده بایستیم باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم.

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام، هم بر معنویت و هم بر سلامت جسم تاکید دارد، لذا باید هم روحیه معنوی و هم سلامتی و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم تا بتوانیم با انگیزه‌، برای مقابله با سختی‌ها آماده شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونسیتی و همدستانش در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است.

گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور با حضور ۲۹۹ تیم از سپاه پاسداران کشور به مدت پنج روزدر شیراز آغاز شده است.

ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، پینک پنگ، آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی ، دو میدانی و پینت بال با هم رقابت می کنند.

منتخبان به مسابقات سراسری نیروهای مسلح کشور اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    4 0
    ای کاش ائتلاف بیاد تایااشتراک دینی ازبی لیاقتی ونزول وتورم وغارت خلاص بشیم
    • ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 1
      «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى!
  • ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 2
    بمب اتم و قاره پیما بسازید چون بعد زدن پایگاه های امریکا اونا میرن سراغ بمب ها قاره پیما و ما نداریم
  • ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    برای دفاع از کشور خون ما ارزشی ندارد
  • ارش ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اگه بنا به جنگ همه جانبه در آینده باشه باتوجه به نیروهای دفاعی عقیدتی ما دشمن حجوم هوایی میاره و از را دریایی میاد نه اینکه با کشتی حمله کنه بلکه جنگ دریا پایه خواهد بود . اینجاست که نقش نیروی دریایی پرنگ خواهد بود . اونها باید بتوانند در سواحل دور عملیات سنگین انجام بدهند.
  • ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    طالبان چندصد هکتار از زمینهای ایران رو که به اشتباه! پشت دیوار قرار گرفته رو تصرف کرده و حقـآبۀ ایران رو بطور کامل قطع کرده»برای شروع دفاع از کشور>۱.دیوار اشتباهی نزدیک مرز رو خراب کنید و زمینهای کشاورزان بی پناه ایرانی رو پس بگیرید،۲.سد کجکی را با موشک نقطه زن منهدم کنید،۳.افغانی ها را از ایران بیرون کرده و به کشور خودشان برگردانید،۴.تمام مرزهای شرقی کشور را با حصارهای توری(فنس) الکترونیکی ببندید... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس