دستگیری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جاعلان لوگوی شرکت معروف مواد شوینده در تهران، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد جعل لوگوی یک شرکت مواد شوینده در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد جوان با جعل لوگوی یک شرکت معتبر که در توزیع مواد شوینده فعالیت دارد اقدام به تولید اجناس تقلبی کرده و آنها را در بازار تهران فروخته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند کارگاه تولیدی آنها در شهر تبریز است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی کارگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند همچنین گالن ۴ لیتری مایع ظرف شویی و مقدار عدد مایع ظرف ظرف شویی با برند جعلی کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل لوگوی شرکت معروف مواد شوینده و فروش اقلام در بازار تهران اعتراف کردند.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس