کد خبر 1546552
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
پایان شایعات با رقابت قاسم‌پور در ۹۷ کیلوگرم

کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان قرار است در وزن ۹۷ کیلوگرم و با قهرمانی کشور وارد چرخه انتخابی شود.

به گزارش مشرق، کامران قاسم‌پور با زیرگیری‌هایش محبوبیت زیادی بین علاقمندان به کشتی دارد اما این کشتی‌گیر به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی صربستان را از دست داد تا امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم نماینده کشورمان باشد. این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی مقابل زاهد والنسیا از آمریکا شکست خورد و نتوانست به مدال برسد.

با پایان مسابقات جهانی خبر رسید که کامران قاسم‌پور قرار است در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی بگیرد تا شانس خود را برای رسیدن به المپیک پاریس امتحان کند. باتوجه به اعلام چرخه انتخابی، وی باید کارش را از قهرمانی کشور آغاز کند.

دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ که پیش از این نتوانسته بود در رقابت با حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب دوبنده شود تغییر وزن داد تا در ۹۲ کیلوگرم خود را به جهان نشان دهد اما بعد از چند مدال طلا حالا در تلاش است طلای المپیک را هم وارد کارنامه خود کند.

البته کادر فنی برای قاسم‌پور شرایط ویژه‌ای هم در نظر گرفته که در چرخه تعریف شده است: در صورتی که کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به پوشیدن دوبنده تیم ملی نشد، این شانس را دارد که در یک رقابت انتخابی (اعزام به تورنمنت و یا مسابقه انتخابی) با نفر برتر این وزن حاضر شده و فرد برتر ملی پوش این وزن خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس