مصدومیت‌هایی که بالای جان پرسپولیس شد؛ چه کسی مقصر اصلی است

شاید یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در بازی‌ها اخیر شده، نبود مهره‌های کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت است.

به گزارش مشرق، شاگردان یحیی‌گل‌محمدی در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب نکردند بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان یکی از حریفان مستقیم این تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر حالا پرسپولیس وارد بحران شده است.

موضوع حائز اهمیت در این میان نبود برخی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بازی‌های اخیر این تیم بوده است و این موضوع به خوبی در بازی سرخ‌پوشان با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مشهود بود که این تیم با موجی از سرماخوردگی مواجه شد و کادرفنی و پزشکی این تیم نتوانستند به خوبی اوضاع را مدیریت کنند.

نبود مرتضی پورعلی‌گنجی که دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده به خوبی در ترکیب سرخ‌پوشان نمایان است. در ۶ بازی که پرسپولیس در نبود مدافع ملی‌پوش خود به میدان رفته، این تیم تنها در دو بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده، اتفاقی در فصول اخیر یک امر عادی برای این تیم بوده اما حالا علی‌رغم درخشش علیرضا بیرانوند در درون دروازه این تیم، سرخ‌پوشان در این امر ناکام بودند.

یاسین سلمانی دیگر ستاره پرسپولیس است که در جریان بازی با گل‌گهر سیرجان دچار مصدومیت شد و به دلیل پارگی رباط صلیبی خانه‌نشین شد. سلمانی بعد از درخشش در بازی با فولاد خوزستان و گلزنی در این بازی تبدیل به بازیکن کلیدی سرخ‌پوشان شد اما مصدومیت وی باعث شد تا گل ‌محمدی یکی از بهترین مهره‌های هجومی خود را از دست بدهد.

مهدی ترابی مهره‌کلیدی پرسپولیسی‌ها که نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر و جام‌حذفی داشت در دقایق ابتدایی بازی با النصر عربستان مصدوم شد تا این تیم ستاره خود را در یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز از دست بدهد و در نتیجه ببازد. نکته حائز اهمیت زمان بازگشت ترابی به میادین است. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس هنوز بعد از ۲ ماه از مصدومیت خود هنوز نتوانسته به طور کامل در شرایط بازی قرار بگیرد و این نکته‌ایست که جای سوال دارد.

وحید امیری دیگر ستاره پرسپولیس است که او نیز همانند ترابی در بازی با النصر دچار مصدومیت شد. نکته عجیب در خصوص امیری مصدومیت مجدد او در بازگشت به ترکیب پرسپولیس است. وی که بعد از نزدیک به ۲ ماه در بازی با استقلال تاجیکستان برای سرخ‌پوشان به میدان رفت در عین ناباوری در این بازی باز هم مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد. نکته عجیب آنجاست که کادر پزشکی پرسپولیس به کادرفنی این تیم اعلام کرد این بازیکن در شرایط بازی قرار دارد در شرایطی که مصدومیت وی نشان داد این بازیکن هنوز شرایط بازی را نداشته و کادر پزشکی سرخ‌پوشان مرتکب یک اشتباه بزرگ شده است.

امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر،سعید صادقی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی دیگر چهره‌های مهم پرسپولیس بودند که در این فصل دچار مصدومیت شدند و نتواستند برای تیم خود به میدان برود.

با بررسی وضعیت مصدومان پرسپولیس و تعداد بی‌شمار آنها می‌توان به وضوع به این مسئله پی برد که مربیان بدنساز این تیم نتوانسته‌اند از نظر بدنی بازیکنان را به آمادگی لازم برسانند و در کنار آنها کادر پزشکی سرخ‌پوشان در آماده سازی بازیکنان و روند بهبودی آنها سهل‌انگاری جدی کرده و گل‌محمدی به طور حتم برای برون رفت از این شرایط باید در مورد اعضای این کادر تجدیدنظر جدی کند و از همه مهم‌تر باید پاسخگویی هواداران نیز باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس