پاسخ مدیر المیادین به رژیم اسرائیل: ما متوقف نمی‌شویم

مدیر شبکه المیادین لبنان در واکنش به اقدام تل‌آویو در بستن دفتر و توقف پخش این شبکه در فلسطین، تأکید کرد: «وزیر سادیست اسرائیلی هویت آزادگان را نمی‌شناسد.. ما متوقف نخواهیم شد».

به گزارش مشرق، سحرگاه دیروز دوشنبه (۲۲ آبان) کابینه امنیتی-سیاسی رژیم صهیونیستی، در سی‌وهشتمین روز جنگ علیه غزه، دستور داد، فعالیت شبکه «المیادین» در فلسطین (کرانه باختری) متوقف شود.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ و «شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم، در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند علت صدور این دستور جلوگیری از ضربه به «امنیت اسرائیل» است.

«غسان بن جدو» مدیر این شبکه در واکنش به این اقدام اسرائیل در اثنای جنگ اعلام کرد تصمیم کابینه سیاسی-امنیتی نظامی اسرائیل شامل شبکه، وب‌سایت و حتی شبکه اجتماعی آن به زبان‌های عربی، انگلیسی و اسپانیولی است «و شاید این را دستاورد امنیت ملی بزرگی تلقی می کنند که اشغالگران در سایه شکست سنگین مقابل غزه‌ی استوار، دنبالش می‌گردند».

بن جدو با بیان اینکه شاید این رژیم در پی ارسال پیام تهدیدآمیز مجددی از این طریق باشد، گفت: «وزیر سادیست اسرائیلی، و قاتل کودکان شاید ماهیت آزاد، هویت آزادگان و مفهوم این روزها رو نمی‌داند... المیادین هیچ روزی ترس به خود راه نداده و ملجأ آرمان فلسطین و حامی ملت آن و مقدساتش بوده. المیادین هیچ گاه منافقانه رفتار نکرده و همیشه از مقاومت ملت‌ها در مقابل اشغالگران و در رأس آن ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده است».

مدیر المیادین تأکید کرد: «امکانات ما اندک است و از آن شرمسار نیستیم اما صداقت تاریخی و رسانه‌ای المیادین، خواب را از چشم اشغالگران ربوده و به آن‌ها وعده می‌دهیم که متوقف نخواهیم شد... ما در خاک خود و با امانتداری شجاعانه، مجوز کاری خود را گدایی نمیکنیم و بزدلانه کمر خم نخواهیم کرد. اقدام مقامات اشغالگر در ممنوعیت علیه ما، بخشی از سیاست‌های همیشگی سرکوب و خفقان آن‌هاست».

بن جدو بار دیگر اعلام کرد: «المیادین هرگز در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت مردم آن عقب نشینی نخواهد کرد... المیادین صرفاً چند ساختمان و دفتر و دوربین نیست. المیادین اندیشه‌ای عمیق و نگرش و فرهنگ... است. شاخه زیتون ما نماد این فلسطین است و کسی نمیتواند آن را از جای در آورد حتی اگر ما را ساکت و از حیات هم خارج کنند. ما ثابت قدم و ریشه‌دار و استوار ایستاده‌ایم... این بیانیه اعلام موضع بود نه پاسخ به رژیم در حال احتضار».

پیشتر و در اردیبهشت گذشته نیز بن جدو مدیر المیادین در اجلاس سالانه «کنگره ملی عربی» در بیروت در بیان مواضع این شبکه گفته بود، به ما ثابت شده و به تجربه هم ثابت شده که رسانه بی‌طرف نداریم، چون این حرف دروغ است. ما بی‌طرف نیستیم... هیچ بی‌طرفی‌ای در مقابل تکفیر، تروریسم به نام دین نداریم. هیچ بی‌طرفی‌ای در مقابل سازشکاران [با رژیم صهیونیستی] یا تجزیه‌طلبان یا فتنه‌گران مذهبی، نژادی یا دینی وجود ندارد.

شبکه المیادین لبنان از شبکه‌های موثر در سطح جهان عرب به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    دوربین خبرنگاران جنگی مساویست با اسلحه رزمندگان مقاومت
  • ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
  • مولا ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    ظلم پایدار نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس