کد خبر 1546039
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کسب مدال برنز قایقرانی برای پیمان قویدل و سپهر ساعتچی دو جوان ایرانی

شاید این حرف چندان جذاب نباشد اما انتشار فیلمی به شکلی که تبادر دستفروشی دارد، به نظر بیشتر رفتاری طراحی شده و کارگردانی دار است!

به گزارش مشرق، امروز شاهد وایرال شدن فیلم یکی از ملی پوشان قایقرانی بودیم که از ورزش کناره گیری کرده و در حال دست فروشی است. ماجرایی که قطعا همدلی و تاثر بسیاری در پی دارد و هر مخاطبی را به همراهی وا می دارد اما بایستی کمی واقع بینانه و حقیقی به چنین فیلمی نگاه انداخت.

همین ابتدا بایستی اذعان داشت شرایط عمومی ورزش بایستی به گونه ای باشد تا امیرحسین محمودپور و مانند او، بتوانند بدون دغدغه به ورزش بپردازند و افتخارآفرینی کنند. اما واقعیت ورزش کشورمان چنین امکانی را فراهم می کند؟ به نظر می رسد پاسخ یک خیر قطعی است. ورزش کشورمان می بایست در حوزه قهرمانی بر مبنای مزیت نسبی اقدام کند. یعنی باید منابع محدود، هزینه ورزش هایی شود که بتوانند موجب افتخارآفرینی شوند.

با چنین پیش فرضی، قایقرانی در سبد حمایتی قرار نمی گیرد. فقط مروری کلی بر عملکرد این فدراسیون در بازیهای آسیایی هانگژو گویای همه چیز است. قایقرانی در دوران افول است و آینده پیشرو نیز روشن نیست. اینکه محمودپور بتواند سهمیه المپیک پاریس را بگیرد، دستاورد به شمار می رود که انتظار دارد حمایت ویژه ای از وی شود؟ چنین آوردگاه هایی محلی برای صرف حضور نیست و باید نتیجه ای عینی داشته باشد؛ وگرنه شاهد اعزام گردشگری خواهیم بود که مدتهاست رویه شده!

به گزارش آفسایدنیوز، شاید این حرف چندان جذاب نباشد اما انتشار فیلمی به شکلی که تبادر دستفروشی دارد، به نظر بیشتر رفتاری طراحی شده و کارگردانی دار است. با احترام به این ملی پوش، اجازه می خواهیم که باور نکنیم و چنین وضعیتی را واقعی ندانیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    6 0
    خوب کاری نداره که فدراسیون صورت دستمزد و حقوقی رو که بهش به عنوان قهرمان ملی (مانند تمام کشورهای دنیا) پرداخته منتشر کنه تا ما هم باور نکنیم و به ایشون هم ایراد بگیریم. ایشالا که پرداخته
    • ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 2
      کسی که ماشین چند میلیاردی سوار میشود دست فروش است ؟ هزینه های لباس های مارک دار این ادم از دستفروشی به دست میاید ؟ شاید شوخی بوده و حالا بدش نمی اید معروف تر شود و چهره اش را افراد بیشتری بشناسند ؟ و...؟
    • ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      1 4
      مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
    • ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      2 0
      کسب و کار توصیه بزرگان دین است و هیچ اشکالی هم ندارد. قدیم ها که همه مغازه نداشتند. امام علی ع می فرمایند به کارهاى تجارى بپردازید که آن شما را از مال دیگران بى نیاز مى کند. خداوند عزّ و جلّ پیشه ور درستکار را دوست دارد.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 1
    مگر همین چند روز پیش همین ورزشکاران اعلام نکردند که هم در بازی های آسیایی به آنها پاداش میلیونی داده اند و هم چند روز پیش که بالغ بر چند صد ملیون میشد البته همین ها که ادعای مدال آوری میکنند پس میتواند حداقل یک مغازه اجاره کند بجای دست فروشی فکر نمیکنید یک جای کار میلنگد.اینها عادت کرده اند به سیاه نمایی یا مسئولین را مجبور میکنند به آنها کمک کنند یا سناریویی پناهندگی کلید میخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس