مرتضی کرمانی مقدم: عمری اول به تیم ملی فکر کند و بعد اروپا!/ لژیونر شدن به هر قیمت با دیپورت همراه می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که استقلالی‌ها شکایت می‌کردند در آسیا نیستند حالا دارند سودش را می‌برند و از این طرف پرسپولیس دائم لطمه می‌بیند.

سرویس ورزش مشرق - مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: «متاسفانه بازی خوبی را در دیدار حساس این هفته از پرسپولیس شاهد نبودیم که البته این‌ها همه دلیل دارد. پرسپولیس تیمی نیست که به این شکل بازی کند و اینگونه مقابل حریف دست بسته باشد».

وی افزود: «بازی در نیمه اول به طور کلی اصلاً خوب و دیدنی نبود به طور کلی نیمه اول جذابی را از دیدار بزرگ و حساس این دو تیم شاهد نبودیم اما در نیمه دوم تیم سپاهان تقریباً سوار بر بازی شد که این هم علت داشت».

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس اضافه کرد: «تیم سپاهان یک نیمکت قوی داشت که هر بازیکنی را بیرون می‌آورد و دیگری جای او می‌آمد شرایط بهتری برای این تیم رقم می‌خورد اما متاسفانه پرسپولیس چنین وضعیتی نداشت. دست یحیی گل‌محمدی خیلی خالی است او روی نیمکتش نفر ندارد».

کرمانی مقدم ادامه داد: «یحیی کسی را نداشت که به تیم اضافه کند. الان از شانس بد پرسپولیس چند مسابقه مهم هم پشت سر هم قرار گرفته و از طرفی بازیکنانی مثل یاسین سلمانی، وحید امیری، پورعلی گنجی و بقیه هم مصدوم شده‌اند و از این نظر دست سرمربی پرسپولیس کاملاً خالی است».

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: «الان می‌بینیم که استقلال از این موضوع نهایت استفاده را می‌برد. آن زمان که آنها شکایت می‌کردند ما در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم حالا دارند کیف می‌کنند. چون فشردگی مسابقات پرسپولیس را ندارند و بازیکن آسیب دیده روی دستشان نمانده است ولی پرسپولیس در بدترین وضعیت با سخت‌ترین مسابقات روبرو شده است».

کرمانی مقدم در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان از یحیی گل‌محمدی گفت: «الان چه وقت کوبیدن سرمربی تیم است پرسپولیس باید با النصر و الدحیل بازی کند و چند هفته بعد باید با استقلال دیدار داشته باشد. الان باید از این تیم حمایت کرد».

الان چه وقت کوبیدن پرسپولیس و یحیی است؟!/ استقلالی‌ها با نتایج تیم گل‌محمدی کِیف می‌کنند

وی اضافه کرد: «پرونده یحیی گل‌محمدی در فوتبال ایران به ویژه پرسپولیس کاملاً مشخص است. همه کارنامه او را می‌دانند. الان هم دارد با دست خالی می‌جنگد پس همه باید از او حمایت کنند. در غیر این صورت چه کسی می‌تواند در این شرایط پرسپولیس را جمع و جور کند غیر از یحیی! من به این تیم و بچه‌هایش امیدوارم و می‌دانم با کمی استراحت و دقت بیشتر می‌توانند نتایج مورد نظرشان را در هفته‌های آینده بگیرند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 7
    کیسه بیشترین تخلفات را داشته و دارد بعدش سپاهان و باید بیشترین کسر امتیاز از کیسه متخلف انجام بشه و عدالت اجرا بشه عجیبه کیسه ادعای حق خوری و عدلت سوزی هم دارد!!!!!
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 4
    استقلال ۹ تخلف در ۵ نوع داره و بهش فرصت اصلاح دادن که نتونست اصلاح کنه و قرار شده بین یک تا ۵ امتیاز ازش کم بشه . پرسپولیس یک تخلف داشت و فرصت ندادن و یک امتیاز کم کردن سپاهان ۴ تخلف از یک نوع داشت و ف صت ندادن و ۴ امتیاز کم کردن . حکومتی بودن اینجوری عزیزان که ۹ تخلف داری و بهت فرصت میدن و یک یا ۲ امتیاز کم میکنن
  • ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 3
    اگه نقدخبرگزاری فارس رابخونید خواهید دید که این خبرگزاری که وابسته به لابی‌های دارای نفوذهست تمام موارد تخلف تیم محبوبشون رابافراربجلو وفرمالیته کردن توجیه کرده ومطمئن باشید.این باندسیاسی اجازه ی کسرامتیاز ازتیم محبوبشون رانمیدند حتی اگه ۵تاتخلف که هیچ۱۰تاتخلف داشته باشه،همانطوریکه بازدوبند درزمان آجورلو حق گلگهرراضایع کردندوباپنالتیهای جیره بندی هفتگی و سنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی یک قهرمانی کادوپیچ بهش دادند
    • Gjg ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      2 2
      ببندش جان مادرت
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 3
    قول یکی ازخبرگزاریها این قراردادکیکی هست نه اصلی قراردادبلانکو بالای یک میلیون دلار هست اما اونی که این جماعت لابی‌گر قیدکردند350هزاردلاربرای2سال هست یعنی یامگا سالی600هزارو این بازیکن سالی175هزاردلار!!🤔 گروه ناظر،کمیته انضباطی وکل افراد دخیل مثل کبک سرشون رازیربرف کردندتانبینندو خودشون رابه نفهمی زدندچون مثل زمان سردارعزیزشون که باپول معیشتی و پنالتیهای جیره بندی هفتگی توحلقشون کردندتاقهرمانشون کنند،حالاهم دنبال همین سیاست هستندسیاسون لابی‌گر همه کاره! وباتضییع حق سپاهان و پرسپولیس میخواندکارشون راپیش ببرنداما....کورخوندند چون میگند :یه بارجستی ملخک....
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 6
    ای کیسه چاه نکن بهر کسی، اول خودت بعداً کسی. ما به ۴ امتیاز هم‌راضی هستیم. ۱ امتیاز هم هدیه ما به کیسه.
  • ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 6
    استقلال فراقانونی هست.. و گرنه حد اقل 10 امتیاز باید کسر شود..
  • ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 5
    کیسه بابازیکن قرارداد 160میلیونی ببندی و1600بدی یا به یه مربی پول بدی وبگی چون قرارداد نداشته جزء سقف قرارداد محاسبه نمیشه یه چیزی که خیلی جالب اینا پول ترانسفر برزگر ومنتظر مهدی رو که باهاشون فقط قرارداد داخلی داشتن حساب میکنن ولی پول رضایت نامه خالد آبادی رو اسمی ازش نمیبرن
  • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 4
    اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
  • رضا ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 3
    تیم بی ریشه و بادکنکی همین است. دیگه با یک مویز گرمی اش می شود با یک غوره سردی اش می شود.
  • رحمت ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 3
    به امید باخت های پیاپی تیم منفور پیروزی تهران در تمامی بازیهای آسیایی و لیگ برتر...ان شا الله
  • رضا ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 4
    همه ایرانی ها از نتایج شکست تیم لنگ ذوق می کنند.
  • علی ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 2
    مگر قرار است پرسپولیس هر سال قهرمان شود؟ خب هر تیمی فراز و نشیب دارد یادمان نرود که تیم با یحیی چهار سال قهرمان شده است لطفا تیم را وارد حاشیه نکنید
    • رضا ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      ناراحتی گل محمدی بیشتر بخاطر این است که باباحمید و بابامسعودشون نیستند که برایشان جام اسنپی بفرستد و بزودی مجبورند در جایگاه 50 ساله خود یعنی تیم چهاردهم جدول رده بندی لیگ نقل مکان کند
  • ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    یک سال فقط یک سال بدون لابی بدون کمک داور بدون کمک فدراسیون همین پارسال بازی مس یادتون هست پنالتی و میگم که براتون گرفتن .
  • ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    خیلی رو دارید همین امسال بازی با گلگهر نفت ذوب و الومینیوم داور نبود تر زده بود همیشه رب گوجه بهرهبرده از داوری
  • . ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    باز لنگ باخت و لنگیا از درد پارگی زمین و زمان رو مقصر میدونن، یادشون رفته زمان بابا مسعود و عمو سجادشون
  • محمود نجفی ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    درود بر شرفت .یه پیشکسوت با شرف که هیچ توقعی جز خوشحالی هوادار نداره.زنده باشی کرمانی مقدم
  • Sorena** ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    لنگیهایی که هی از کسر امتیاز حرف میزنن و قراردادهای بازیکنارو خالاف میدونن باید بگم. با این قانون مندراوردی فدراسیون بازیکنان باید قراردادی ک پارسالم بسته بودن کم میکردن تا از سقف بالاتر نره و هم بتونن بازیکن جدید بگیرن.وقتی بازیکنای پارسالمون از این فصل پولی دریافت نکردن میتونن اونو با رضایت خود بازیکن کم کنن کاری که مهری حاضر ب اون نشد ک فسخ کرد ولی آخرش مجبور شد با مبلغ کمتر ببنده.این پولیم که الان گرفتن بابت طلب پارسال بوده نه قرارداد امسال. درباره محمدی قبل پرداختی امسالش دوبار حاضر ب کم کردن شد بعد با واریز شدن قسط اولش دیگه اینکارو نکرد نمونش تو کم کردن قرارداد چندتا از بازیکنا برای ثبت قرارداد بلانکو چون اونا هنوز دریافتی از امسال نداشت. فهمیدین یا بازم بگم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس