کد خبر 1545769
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
استعفای الیاس نادران اعلام وصول شد

در آغاز نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی، استعفای الیاس نادران، نماینده تهران، اعلام وصول و توسط محمد رشیدی،‌ عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم قرائت شد.

به گزارش مشرق، در آغاز نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی، تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش فارس، الیاس نادران که در جلسه علنی روز گذشته مجلس در انتقاد به نحوه اداره مجلس و عدم رسیدگی به درخواست استعفایش دست به تحصن زد و در مقابل جایگاه هیئت رئیسه مجلس در صحن، روی زمین نشست. او که در جلسه نوبت صبح در نهایت با وساطت مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس به تحصن خود پایان داده بود، از ابتدای جلسه نوبت عصر نیز بار دیگر مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس به تحصن نشست و وساطت هیچ یک از نمایندگان را نیز نپذیرفت.

در نهایت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه نوبت عصر روز گذشته مجلس، در واکنش به تحصن این نماینده و درخواست وی برای در دستور قرار گرفتن درخواست استعفایش به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: مصوبه آیین نامه داخلی مجلس درباره استعفا این است که این درخواست باید مدلل باشد و سپس به صحن ارائه شود؛ در این زمینه در هیئت رئیسه تصویب کرده‌ایم که موضوع استعفای نمایندگان را در اولین جلسه هیئت رئیسه مطرح کنیم و اگر دلیل پذیرفته شد، در اولین جلسه صحن آن را اعلام وصول می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    پشیمون نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس