کد خبر 1545217
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
پیگیری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از وضعیت رختکن

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از آخرین وضعیت بازیکنان تیم پس از کسب سه تساوی متوالی اطلاع پیدا کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس پس از کسب تساوی مقابل ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ایران به تاجیکستان رفت و مقابل تیم فوتبال استقلال نیز به نتیجه یک - یک رسید تا سرخ‌ها شرایط مطلوب خود در لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نخستین منتقد بازیکنان خود بود که اصلا از عملکرد چند نفر از نفرات اصلی خود در جریان بازی با استقلال تاجیکستان راضی نبود. گلایه‌های سرمربی سرخپوشان پایتخت به کنفرانس خبری پس از این بازی نیز کشیده شد تا او بار دیگر از اتحاد بین بازیکنان خود صحبت کرده و خواستار تمرکز تمام نفرات تیم در میدان مسابقه شود.

پس از صحبت‌های یحیی گل محمدی دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه با او گفت و گو داشته و در جریان امور داخل رختکن قرار گرفتند تا بتوانند شرایط را برای تمرکز بیشتر در بین آنها ایجاد کنند.

این در حالی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه بار دیگر رابطه چندان خوبی با بازیکنان ندارد و در چند سفر اخیر نیز آنها را همراهی نکرده است. حال باید دید هیأت مدیره باشگاه اقدامی در راستای درخواست سرمربی تیم مبنی بر اتحاد بیشتر بین ارکان مدیریتی و فنی خواهد داشت تا مقابل سپاهان اصفهان نتیجه لازم را گرفته و از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس یکشنبه ۲۱ آبان ماه در هفته دهم لیگ برتر فصل جاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس