کد خبر 1545062
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
خمز بازی استقلال و تراکتور را به حاشیه برد

سرمربی اسپانیایی تراکتور با حرف‌هایی که در کنفرانس مطبوعاتی زد، بازی با استقلال را به حاشیه برد.

به گزارش مشرق، پاکو خمز با بیان اینکه اگر سوت های مشکوک زده نشود استقلال را می‌بریم، کار را برای وحید کاظمی داور بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتور سخت‌تر کرد. حالا هر سوتی که این داور بزند همه یاد صحبت‌های خمز و شاید هم تعریف و تمجیدهای جواد نکونام از وحید کاظمی می‌افتند.

مسلماً کمیته انضباطی باید به این قبیل مسائل ورود کرده و حتی اجازه ندهد مربیان قبل از بازی در مورد داور صحبت کنند. البته این کار باید از مدت‌ها قبل انجام می‌شد تا مربیانی که به کنفرانس‌های مطبوعات می‌روند حتی اجازه نداشته باشند از داور بازی تیمشان تعریف و تمجید کنند اما به هر حال حالا پاکو خمز خیلی راحت روی داور فشار گذاشته و قطعاً کار او را برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های استقلال و تراکتور سخت‌تر کرده است.

شاید سرمربی اسپانیایی تراکتور خیالش بابت محرومیت راحت بوده که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است اما استقلالی‌ها در این مورد بیانیه داده و خواستار برخورد با پاکو خمس شدند.

انتظار می‌رود وحید کاظمی و تیم داوری بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتور تحت تاثیر این مسائل قرار نگرفته و قضاوت کم اشتباه و عادلانه ای را انجام دهند اما به هر حال سرمربی تراکتور حساسیت و حاشیه‌های بازی را بیشتر کرد و حالا باید دید دو تیم از نظر فنی در مستطیل سبز چه عملکردی خواهند داشت و آیا داوری تاثیری در نتیجه بازی دارد یا نه؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • мохамад ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 2
    معمولا مهندسی بازیها به نحوی است چون اکثر داورها یا استقلالی اند یا پرسپولیسی، به هر حال این دو تیم باید قهرمان بشوند. ممکنه بپرسی سپاهان چطور قهرمان شده چند سری، به خاطر اینکه مسولین فوتبالی اصفهانی اند! سرمربی تراکتور به نظرم کاملا منطقی صحبت کرده و نگفته که داور اشتباه کرد، می خواد دقتشون را بیشتر کنند. چرا که اگر فساد در فوتبال ما نبود بالاخره ما هم تو این ۴۰ سال یک مقام آسیایی یا جهانی می آوردیم! داور یک بخش از فساد در فوتبال ایران است! زوایای دیگر هم دارد که از حوصله خارج است.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 1
    با این حرفهای خمزززززززر باید گفت: مسئولان کمیته انضباطی و تنبیه و محروم کنندگان مربیان ... کجایند؟!!!! با این حرفهای خمزززز باید امروز منتظر شورش، دعوا و آتش بازی و و... و به هم ریختن ورزشگاه آزادی توسط طرفداران تراکتور پس از هر صوت داور بر علیه تبریزی ها باشیم .‌می گوئید. نه!!!!؟؟؟ پس تا عصر امروز منتظر باشید.‌این مربی و امثال او باید بابت تحریک و دعوت به شورش تماشاگران یک روز قبل از بازی با شدیدترین مقررات مجازات شود.‌ مصداق بارز تشویش افکار عمومی و‌تحریک تماشاگران است.‌خمززززززز. برگرد برو‌وطنت پسر....
    • بهشت ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      اخی تشویش اذهان عمومی .چند ساله این حرفها رو دارین میزنین بی دلیل و از قهرمان کردن پرسپولیس توسط داور میگید اونا طوری نبود حالا شد تشویش اذهان عمومی مربی هم محروم بشه؟؟!!!اینجور باشه شما همین حالاهم باید مربیتون محروم باشه
  • علی ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 1
    آقای خمز راست می گوید،واز ایشان حمایت می کنیم.یاشاسین تراکتور سرور تیمهای ایرانی.
  • رسول عباس زاده ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    مگر داور بلاتشبیح اعمه هست مربی تجربه دارد که چندین بار داور از تیم های مرکزی حمایت کردند
  • ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 1
    حاشیه چیه اون هفت بر صفر یادتونه یه جورایی سر تراکتور و بریدن الانم با اخراج مهندس تراکتور یه جورایی خواستن یه پوئن بدن به استقلال باز اگه نشد با ناداوری سر تراکتور و ببرن
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 1
    آره راست میگه اگر مربی استقلال در مورد داوری صحبت میکرد مهم نبود چون میخوان با خیانت بازی. را به نفع استقلال تمام کنن،راستی ماجرای آلورز چی شد
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 1
    جالبه! دیگه همه از لابی استقلالیها در کمیته داوری مطلع شده اند. واقعا روال ناحوانمردانه و خلاف اهداف ورزش است که استقلالیها در پیش گرفته اند. احتمالا خمز نگران پنالتیهای سهمیه ای و آفساید گرقتن یا نگرفتن داور به نفع استقلال است.
  • بابک ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    2 1
    ایندفه جوری میبریمشون که خمز بارو بندیلشو جمع کن خودش بره تو حاشیه
  • Ti ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    2 0
    بش دانا تراختور ورجاخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس