مقاومت فلسطین اراضی اشغالی را موشک‌باران کرد

مقاومت فلسطین از حملات موشکی و خمپاره‌ای به اراضی اشغالی و نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، حملات پهپادی، موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

مقاومت فلسطین اعلام کرد که در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی اراضی اشغالی را موشک‌باران کرده است.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کردند که تل‌آویو، پایگاه نظامی «رعیم» و شهرک صهیونیستی «کیبوتس نیریم» را موشک‌باران کرده‌اند.

قسام تاکید کرد که مبارزان مقاومت فلسطین ۸ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کرده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الکرامه با خمپاره و تسلیحات مناسب هدف قرار داده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «سدیروت» و برخی مناطق اشغالی دیگر در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام با استفاده از پهپاد بر روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب شهر غزه خمپاره ریختند و آنان را هدف قرار دادند. قسام اعلام کرد که پس از این حمله پهپادی نظامیان صهیونیست را در همین منطقه مجدداً با خمپاره مورد هدف قرار داده است. علاوه بر این گردان‌های قسام از حمله موشکی به شهرک صهیونیستی «مفتاحیم» نیز خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس