شلیک موشک «عیاش۲۵۰» القسام به «ایلات» و انهدام یک دستگاه تانک اشغالگران در غرب بیت‌لاهیا

گردان‌های عزالدین قسام از انهدام یک تانک، سه خودرو زرهی و یک بولدوزر نظامیان رژیم صهیونیستی با راکت یاسین ۱۰۵ در منطقه «التوام» و اردوگاه «الشاطئ» غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت «یاسین ۱۰۵» در منطقه «التوام» غزه منهدم کرد.

گردان‌های قسام همچنین از انهدام سه خودروی نظامی و یک دستگاه بولدوزر اشغالگران با راکت یاسین ۱۰۵ در اطراف اردوگاه الشاطی در شمال نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که یک یگان پیاده نظام صهیونیست‌ها را در منطقه «حجر الدیک» غزه به کمین انداخته و نیروها و تجهیزاتشان را از نقطه صفر هدف قرار داده است.

رزمندگان نیروهای شهید «عمر القاسم» هم اعلام کرد که با گلوله‌های آرپی جی یک نفربر نظامی اشغالگران را که قصد نفوذ به شمال غرب شهر غزه را داشت، هدف قرار دادند.

این تحولات در حالی است که ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام چهارشنبه‌شب طی سخنانی اعلام کرد: ۱۳۶ جنگ‌افزار دشمن به صورت کلی یا جزئی نابود شدند و از روند فعالیت خارج شدند. مبارزان ما جنگ‌افزارهای دشمن را منهدم کردند و بسیاری از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند. ما با نیروهای زبده خود مشغول عملیات هستیم، به پشت خطوط دشمن نفوذ می‌کنیم و برای نظامیان و تانک‌های آنها کمین می‌گذاریم.

ابوعبیده ادامه داد: تک‌تیراندازهای ما به هدف قراردادن نظامیان اشغالگر ادامه می‌دهند و توپخانه ما استحکامات آنان را مورد هدف قرار می‌دهد. دشمن از درگیری کامل با مبارزان ما پرهیز می‌کند.

وی همچنین گفت: تداوم مبارزه و مقابله مبارزان خود با حمله صهیونیست‌ها در تمامی محورهای عملیات زمینی دشمن را اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    زااارت
  • ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    خداقوت بده . محفوظ باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس