سرمربی نوبهار: شانس‌مان برای صعود زیاد شد/ نساجی ضعیف نیست

سرمربی تیم فوتبال نوبهار ازبکستان گفت: شانس‌مان برای صعود با کسب سه امتیاز در دیدار مقابل نساجی زیاد شد.

به گزارش مشرق، ساموئل بابایان پس از برتری ارزشمند سه بر یک تیمش مقابل نساجی ایران که در ورزشگاه آزادی به دست آمد، اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و این بُرد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم. با این پیروزی شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی داریم.

وی در خصوص رقابت نزدیک تیمش با الهلال برای صدرنشینی در گروه، اضافه کرد: الهلال شانس اصلی صدرنشینی است ولی ما نیز تلاش می‌کنیم تا با صدرنشینی راهی مرحله بعدی شویم. می‌خواهم به بازیکنان مومبای و نساجی بگویم کسب این نتایج دلیلی بر قوی بودن ما و ضعیف بودن این تیم‌ها نیست.

سرمربی نوبهار افزود: از باشگاه نساجی بابت میزبانی و تدارکاتی که برای این مسابقه انجام داده بود، تشکر می‌کنم و برای آنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم.

همچنین استون اورونوف، بازیکن تیم فوتبال نوبهار هم با حضور در این نشست خبری گفت: برای این مسابقه به خوبی آماده شده بودیم و برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمدیم.

بهترین بازیکن این دیدار درباره تقابل تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که دو هفته دیگر برگزار خواهد شد نیز اضافه کرد: سعی خواهیم کرد در آن بازی هم برنده شویم.

نوبهار با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و نساجی هم سه امتیازی باقی ماند تا ۲ دیدار باقی نماینده ایران در مرحله گروهی، تشریفاتی باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس