کد خبر 1543694
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
ابراز امیدواری برنی سندرز برای برکناری نتانیاهو

سناتور آمریکایی ایالت ورمونت در اظهاراتی از اینکه ساکنان اراضی اشغالی به زودی از شر نخست وزیر این رژیم خلاص شوند، ابراز امیدواری و از ایده برکناری نتانیاهو حمایت کرد.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز»، امیدوار است صهیونیستها به زودی «بنیامین نتانیاهو» را از سمت خود به عنوان نخست‌وزیر این رژیم برکنار کنند.

به گزارش «هاف پست»،سندرز در اظهاراتی عنوان کرده است که فکر می‌کند زمان آن فرا رسیده باشد که بنیامین نتانیاهو از سمت نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی کنار رود.

سندرز روز یکشنبه در جریان یک سخنرانی در برنامه‌ای به صراحت احساسات منفی خود نسبت به نخست وزیر رژیم صهیونیستی را آشکار کرده و عنوان کرد که معتقد است نتانیاهو قادر به رسیدگی به مسئله فلسطینی‌ها نمی‌باشد.

سندرز در این رابطه عنوان کرد: امیدوارم که رای دهندگان از شر وی خلاص شوند و امیدوار هستم آنها دولتی را تشکیل دهند که بتواند بر خلاف نتانیاهو، شدت بحران کنونی را درک کند.

نتانیاهو طولانی‌ترین نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و در حال حاضر ۱۶ سال است که در سمت نخست وزیری این رژیم مشغول به فعالیت بوده است.

اظهارات برنی سندرز در حالی علیه نتانیاهو مطرح می شود که انتخابات پارلمانی بعدی در این رژیم در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

سندرز جناح «راست افراطی» و «نژادپرست» رژیم صهیونیستی را به تشویق بحران انسانی در غزه و دامن زدن به خشونت‌ها از سوی شهرک نشینان علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری متهم کرده است.

وی پیشتر در مراسم رونمایی از کتابی که به تازگی نوشته است، خواستار توقف عملیات نظامی در غزه شده و با انتقاد از حمله رژیم صهیونیستی به حماس خطاب به نتانیاهو عنوان کرد: باید راهی بهتر از کشتن هزاران مرد و زن و کودک وجود داشته باشد».

او تاکنون چندین بار خواستار توقف عملیات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه شده است و عنوان کرده باید هر چه سریع تر از فاجعه‌ای که رخ داده جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس